TY - BOOK
T1 - Brandingstrategi, funktion, følelse og kulturel innovation
AU - Andersen, Lars Pynt
AU - Knudsen, Gry Høngsmark
PY - 2024/4/1
Y1 - 2024/4/1
N2 - -en indføring i brandingstrategi, som introducerer klassisk marketing, branding og reklameteori – og sætter begreberne ind i en ramme af nyere teoretiske strømninger. Bogen fremstiller brandingpraksis gennem et kulturstrategisk perspektiv og viser, hvordan branding kan blive en praksis der vover kulturel disruption og aktivisme.
AB - -en indføring i brandingstrategi, som introducerer klassisk marketing, branding og reklameteori – og sætter begreberne ind i en ramme af nyere teoretiske strømninger. Bogen fremstiller brandingpraksis gennem et kulturstrategisk perspektiv og viser, hvordan branding kan blive en praksis der vover kulturel disruption og aktivisme.
UR - https://wildside.ipapercms.dk/SLFonden/SLforlagene/Samfundslitteratur/Titler/gratis-laeseproeve-brandingstrategi/
M3 - Bog
SN - 9788759341612
BT - Brandingstrategi, funktion, følelse og kulturel innovation
PB - Samfundslitteratur
CY - København
ER -