Den Pædagogiske Refleksionsmodel som sammenhængskraft

Bettina Voergaard Poulsen, Camill Lucht, Stine Vibholm Persson, Mette Skriver, Gry Tange, Lise Kofoed, René Poulsen, Lise Lotte Grann, Bodil Pille, Elisabeth Sievers, Signe Stelling Risom, Sine Lehn Christiansen

    Research output: Contribution to conference without a publisher/journalAbstractResearch

    55 Downloads (Pure)

    Abstract

    Den Pædagogiske Refleksions Model (PRM) illustrerer de vidensdimensioner, der indgår i en kvalificeret klinisk beslutning. I projektet 'Sammenhæng på TVÆRS i fremtidens sygeplejeuddannelse (PÅ TVÆRS)" indgår PRM som pædagogisk greb. Der undersøges om PRM skaber sammenhæng for studerendes læring i klinisk praksis på tværs af kliniske undervisningssteder i primær-og sekundær sektoren samt psykiatri.
    Original languageDanish
    Publication date2017
    Publication statusPublished - 2017
    EventTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet - Rigshospitalet
    Duration: 4 Oct 20174 Oct 2017

    Seminar

    SeminarTværprofessionel Uddannelsessymposium, Rigshospitalet
    LocationRigshospitalet
    Period04/10/1704/10/17

    Cite this