Didaktisk ideudvikling af bevægelsesaktiviteter i skolen

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Abstract

Hvordan kan vi udvikle meningsfulde bevægelsesaktiviteter, der tager udgangspunkt i elevernes konkrete faglige udfordringer? Ved at identificere nogle af de processer som sætter gang i den didaktiske ideudvikling, er målet med artiklen at bidrage til kreativ udvikling af målrettede bevægelsesaktiviteter.
Original languageDanish
JournalLiv I Skolen
Volume22
Issue number4
Pages (from-to)30-43
Number of pages14
ISSN1398-2613
Publication statusPublished - 2020

Keywords

  • public school
  • IMOOW!

    Jensen, S. (Co-researcher), Halling, A. C. (Principle researcher), Høj, B. B. (Principle researcher), Volshøj, E. (Co-researcher), Sander, M. N. (Co-researcher), Bloch, A. (Co-researcher), Munk, M. (Principle researcher) & Madsen, K. L. (Co-researcher)

    01/08/1730/06/20

    Project: Development project/ Innovation

Cite this