Digitalt Kulturchok: Hvordan digitalisering starter med kunden som omdrejningspunkt

Heidi Svane, Anders Skou Kristiansen, Annette Agerdal-Hjermind, Camilla Kølsen, Carsten Johansen

Research output: Book/Report/clinical guidelinesReportResearch

Abstract

Hvad er den gode vej til digitalisering? Skab en virksomhedskultur med et tydeligt afsæt i digitaliseringen, hvor den øverste ledelse forstår, hvad der skal til og ikke mindst er villig til at prioritere både ressourcer og tid til at føre virksomheden ind i en ny, digital tidsalder. 77 procent af de deltagende virksomheder i Digital Vækstkultur siger, at tid og ressourcer er hovedbarrieren, der afholder dem fra at springe ud i digitaliseringen.
Denne rapport giver dig input og inspiration til, hvordan du nedbryder disse barrierer og kommer ud over de digitale stepper. Der findes ingen ”one size fits all-løsning”, men vi lover, at du bliver klogere på, hvad du kan gøre for at skabe en digital virksomhedskultur.
Original languageDanish
Number of pages40
Publication statusPublished - Dec 2017

Keywords

  • management, organizational development and innovation

Cite this