Projects per year
Abstract
Studiet undersøger emotionel involvering med udvalgte touchpoints (Videoreklame, Website og Print Annonce) ved hjælp af Facial Expression Analysis, emotionel intensitet i form af Galvanic Skin Response Amplitude og Peaks/min., opmærksomhed ved hjælp af eyetracking og kvalitative input fra interviews. Studiet indikerer forskelle i emotionel involvering med de forskellige touchpoint-typer og versioner i varierende grad. Derudover påviser studiet forskelle på kønnenes emotionelle respons til de forskellige touchpoints. Studiet søger at generere viden som kan anvendes som springbræt til yderligere specificerede og opskallerede studier.
Original language | Danish |
---|
Number of pages | 31 |
---|---|
Publication status | Published - 21 Dec 2021 |
Keywords
- Media, communication and languages
Projects
- 1 Finished
-
Hvilken rolle spiller emotion i købsbeslutningsprocessen i høj-involveringskategorien?
Wade, T. J., Jensen, J. B. & Andersen, C.
01/01/19 → 31/12/21
Project: Research
Activities
- 1 Lecture or presentation
-
Emotioners rolle i høj-involveringskøbsbeslutningsprocesser
Tine Juhl Wade (Introductory speaker)
2 Mar 2022Activity: Talk or presentation types › Lecture or presentation