Abstract
Afrapportering af projektet Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen. Rapporten er en afrapportering af projektet Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen, som har udfoldet sig gennem en vifte bestående af seks delprojekter inden for to overordnede tematikker: de studerendes hverdagsliv og praktik og praksisrelateringer. Projekterne er forankret i udvalgte professionsuddannelser med følgende temaer og nedslag:
De studerendes hverdagsliv:
Pædagoguddannelsen og ernærings- og sundhedsuddannelsen. (Hverdagslivsperspektiv, rutiner og brud)
Praktik og praksisrelateringer:
Socialrådgiveruddannelsen (Praktik og videnformer)
Pædagoguddannelsen (Modul om bæredygtig pædagogik gennem praksissamarbejde)
Sygeplejerskeuddannelsen (Praktik og videnformer)
Ernærings- og sundhedsuddannelsen (Fremtidsværksted om studerendes forestillinger, drømme etc.)
Pædagoguddannelsen (Videnforståelse, læreprocesser og didaktiske rum).
De studerendes hverdagsliv:
Pædagoguddannelsen og ernærings- og sundhedsuddannelsen. (Hverdagslivsperspektiv, rutiner og brud)
Praktik og praksisrelateringer:
Socialrådgiveruddannelsen (Praktik og videnformer)
Pædagoguddannelsen (Modul om bæredygtig pædagogik gennem praksissamarbejde)
Sygeplejerskeuddannelsen (Praktik og videnformer)
Ernærings- og sundhedsuddannelsen (Fremtidsværksted om studerendes forestillinger, drømme etc.)
Pædagoguddannelsen (Videnforståelse, læreprocesser og didaktiske rum).
Original language | Danish |
---|
Number of pages | 37 |
---|---|
Publication status | Published - 2017 |
Keywords
- education, professions and jobs