Er det sådan at almindelige bøger ikke har udsigt til samme succes hos moderne studerende?

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Abstract

Titlen antyder hvilke pointer forfatterne fremfører som reaktion på Midtiby og Ahrenkiels ”Digitale læremidlers potentiale til at støtte udviklingen af matematiske kompetencer”, som vi bragte i MONA, 2015(3). De siger bl.a. ”Vi vil i det følgende kort argumentere for at artiklens konklusion, ”Resultaterne viser en fordel ved at benytte digitale læremidler …”, for så vidt kunne have lydt nøjagtig ens hvis man havde foretaget samme øvelse med præ- og posttest på et tilsvarende analogt læremiddel. At IT bare er godt, er nok ikke så simpelt alligevel.”
Original languageDanish
JournalMONA
Issue number1
Pages (from-to)64-68
Number of pages5
ISSN1604-8628
Publication statusPublished - 2016

Keywords

  • e-learning
  • learning resources
  • internetbased education
  • digitalization

Cite this