Erfaringer med 0,2 - samarbejdet som platform

Jens Klinkby Godiksen

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Abstract

Artiklen beskæftiger sig primært med samarbejdet mellem fag, hvor optikken på den ene side er den studerendes sammenhængsforståelse af teori og praksis og på den anden side er samarbejdets mulige betydning i forhold til udvikling af egen organisation. Forfatteren argumenterer for, at praksis i langt højere grad ændres på baggrund af data, analyse og argumentation både for den studerende, for praktiklæreren og for lærerne i læreruddannelsen.
Original languageDanish
Title of host publicationEkspert i undervisning : En antologi om et forskningsbaseret udviklingsarbejde af forholdet mellem uddannelse og profession
EditorsPer Jensen, Andreas Rasch-Christensen, Hans Jørgen Staugaard
Number of pages14
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherUnge Pædagoger
Publication date2010
Edition1. udgave
Pages146-160
ISBN (Print)9788790220860
Publication statusPublished - 2010

Keywords

  • teacher education
  • organization development
  • education

Cite this