Fællesskabende undervisningsaktiviteter med forskellige deltagelsesmuligheder - eksempler fra skolens praksis

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyResearchpeer-review

Abstract

I den femte og sidste artikel præsenteres der cases, erfaringer og praksiseksempler fra forskellige skoler, klasser og fag. Artiklens mål er at give inspiration til at videreudvikle skolens praksis. Der tages afsæt i et forskningssamarbejde, hvor lærere og pædagoger fra forskellige skoler har arbejdet med at skabe viden om, hvordan undervisningen kan udvikles og organiseres på måder, der skaber mulighed for, at også elever, der viser tegn på høj begavelse, kan deltage, udfolde fagligt engagement og blive fagligt udfordret.
Original languageDanish
Title of host publicationElever med tegn på høj begavelse - elevperspektiver på skolens praksis
Number of pages9
PublisherBørne- og Undervisningsministeriet
Publication dateMay 2024
Pages33-41
ISBN (Electronic)87-603-3365-0
Publication statusPublished - May 2024

Cite this