Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyResearch

Abstract

Antologi er et resultat af et toårigt udviklingsprojekt om Flipped Learning baseret på et samarbejde mellem IT-Center Fyn og Region Syddanmark.
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".
Original languageDanish
Title of host publicationAlle kan flippe : erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser
EditorsKathrine Storm, Anne Mette Lundstrøm
Number of pages12
Place of PublicationKbh.
PublisherLindhardt & Ringhof
Publication date2016
Pages52-63
ISBN (Print)978-87-7066-747-0
Publication statusPublished - 2016

Keywords

  • learning, educational science and teaching

Cite this