Forløb om undervisnings differentiering

Research output: Other contributionContribution to digital media

Abstract

Dette undervisningsforløb er udarbejdet til Programmet for løft af de fagligt svageste elever. Undervisningsforløbet supplerer de materialer, der blev udviklet til programmet i 2017. Materialet kan anvendes af
alle landets skoler i arbejdet med at løfte udskolingselever i matematik. Det er tanken, at I på skolerne hver især udvælger de redskaber, der giver mest mening i jeres situation.
Undervisningsforløbet i dette materiale er et eksemplarisk forløb, som I kan anvende direkte i undervisningen.
Det primære formål med forløbet er at give eksempler på, hvordan undervisningsdifferentiering kan
se ud i praksis. I kan vælge at arbejde med de specifikke opgaver i forløbet, men I kan også bruge forløbet
som inspiration til, hvordan I kan undervisningsdifferentiere i andre forløb.
Original languageDanish
Publication dateSept 2018
Number of pages153
Publication statusPublished - Sept 2018

Keywords

  • mathematics

Cite this