Abstract
Dette undervisningsforløb er udarbejdet til Programmet for løft af de fagligt svageste elever. Undervisningsforløbet supplerer de materialer, der blev udviklet til programmet i 2017. Materialet kan anvendes af
alle landets skoler i arbejdet med at løfte udskolingselever i matematik. Det er tanken, at I på skolerne hver især udvælger de redskaber, der giver mest mening i jeres situation.
Undervisningsforløbet i dette materiale er et eksemplarisk forløb, som I kan anvende direkte i undervisningen.
Det primære formål med forløbet er at give eksempler på, hvordan undervisningsdifferentiering kan
se ud i praksis. I kan vælge at arbejde med de specifikke opgaver i forløbet, men I kan også bruge forløbet
som inspiration til, hvordan I kan undervisningsdifferentiere i andre forløb.
alle landets skoler i arbejdet med at løfte udskolingselever i matematik. Det er tanken, at I på skolerne hver især udvælger de redskaber, der giver mest mening i jeres situation.
Undervisningsforløbet i dette materiale er et eksemplarisk forløb, som I kan anvende direkte i undervisningen.
Det primære formål med forløbet er at give eksempler på, hvordan undervisningsdifferentiering kan
se ud i praksis. I kan vælge at arbejde med de specifikke opgaver i forløbet, men I kan også bruge forløbet
som inspiration til, hvordan I kan undervisningsdifferentiere i andre forløb.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | Sept 2018 |
Number of pages | 153 |
Publication status | Published - Sept 2018 |
Keywords
- mathematics