Grundlæggende kommunikationsteori

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to book/anthologyEducation

Abstract

God kommunikation er afgørende i multimedieproduktion. Kommunikationsfaget favner bredt. Det er et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.

Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
Original languageDanish
Title of host publicationKommunikation i multimediedesign
Number of pages15
PublisherHans Reitzels Forlag
Publication date2015
Edition2
Pages67-82
ISBN (Print)978-87-412-6168-3
ISBN (Electronic)9788741262703
Publication statusPublished - 2015

Keywords

  • digital media

Cite this