Abstract
God kommunikation er afgørende i multimedieproduktion. Kommunikationsfaget favner bredt. Det er et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.
Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Kommunikation i multimediedesign |
Number of pages | 15 |
Publisher | Hans Reitzels Forlag |
Publication date | 2015 |
Edition | 2 |
Pages | 67-82 |
ISBN (Print) | 978-87-412-6168-3 |
ISBN (Electronic) | 9788741262703 |
Publication status | Published - 2015 |
Keywords
- digital media