Projects per year
Abstract
Hvidbogen fremsætter på baggrund af international og lokal viden og erfaring en didaktisk designmodel der kan hjælpe undervisere trin for trin til at designe et COIL-projekt i samarbejde med en international partner.
COIL står for Collaborative Online International Learning, og er en internationalt udbredt undervisningsmetode, som har til formål at understøtte digitale interaktioner mellem studerende på tværs af lande. Ambitionen er at etablere et digitalt samarbejde mellem studerende omkring et udvalgt fagområde og samtidigt styrke studerendes internationale udsyn og deres interkulturelle og digitale kompetencer (Villar-Onrubia & Rajpal 2015).
COIL står for Collaborative Online International Learning, og er en internationalt udbredt undervisningsmetode, som har til formål at understøtte digitale interaktioner mellem studerende på tværs af lande. Ambitionen er at etablere et digitalt samarbejde mellem studerende omkring et udvalgt fagområde og samtidigt styrke studerendes internationale udsyn og deres interkulturelle og digitale kompetencer (Villar-Onrubia & Rajpal 2015).
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Københavns Professionshøjskole |
---|---|
Number of pages | 24 |
Publication status | Published - 1 May 2021 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
- research designs, theory and method
Projects
- 1 Finished
-
Collaborative Online International Learning pilotprojekt på KP
Pedersen, R. (Principle researcher), Vang, H. T. (Co-researcher), Karlson, J. B. (Principle researcher), Eriksen, K. E. (Principle researcher), Rechnagel, E. R. (Principle researcher), Løth, K. L. G. (Principle researcher), Lindhardsen, J. (Principle researcher), Høgsbro, M. B. (Principle researcher), Wagner, M. M. (Principle researcher), Stilling, M. N. (Principle researcher) & Bruun, A. (Co-researcher)
01/09/20 → 01/09/21
Project: Development project/ Innovation