Hvidbog om COIL: Hjælp til design af Collaborative Online International Learning i din undervisning

Research output: Book/Report/PhD thesisReportCommunication

171 Downloads (Pure)

Abstract

Hvidbogen fremsætter på baggrund af international og lokal viden og erfaring en didaktisk designmodel der kan hjælpe undervisere trin for trin til at designe et COIL-projekt i samarbejde med en international partner.
COIL står for Collaborative Online International Learning, og er en internationalt udbredt undervisningsmetode, som har til formål at understøtte digitale interaktioner mellem studerende på tværs af lande. Ambitionen er at etablere et digitalt samarbejde mellem studerende omkring et udvalgt fagområde og samtidigt styrke studerendes internationale udsyn og deres interkulturelle og digitale kompetencer (Villar-Onrubia & Rajpal 2015).
Original languageDanish
Place of PublicationKøbenhavns Professionshøjskole
Number of pages24
Publication statusPublished - 1 May 2021

Keywords

  • learning, educational science and teaching
  • research designs, theory and method

Cite this