Activities per year
Abstract
Artiklen konkretiserer og eksemplificerer, hvad undervisere kan få ud af at ”gå i en praktikers fodspor” og hvordan man på den måde kan blive en bedre underviser. I dette tilfælde handler det om "shadowing" af en irsk pædagog, der arbejder med udsatte unge i et ungdomsscenter i Sligo i Irland. I artiklen knyttes an til Karsten Hundeides tre dialogformer og 8 samspilstemaer.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Pædagogisk extrakt |
Issue number | 9 |
Pages (from-to) | 34-37 |
Number of pages | 4 |
ISSN | 2246-7920 |
Publication status | Published - Jun 2016 |
Keywords
- social work
- socially endangered youth
Activities
- 1 Other
-
Præsentation af HIP, projektsamarbejde og fremtidigt samarbejde mellem ASV og VIA
Kjær Jensen, J. (Expert), Klausen, B. (Expert), Søbjerg, L. M. (Expert), Vincenti, G. (Expert), Søbjerg, L. M. (Expert), Klausen, B. (Expert), Vincenti, G. (Expert) & Søbjerg, L. M. (Expert)
8 Jun 2017Activity: Other activity types › Other
File