Abstract
Denne rapport er opdelt i to delrapporter, Projekt A og Projekt B, der kan læses uafhængigt af hinanden.
Projekt A omhandler følgeforskningsprojektet ’Inklusionsformidleruddannelsens betydning for udvikling af inkluderende praksis’, der har til formål at undersøge Ballerup Kommunes og Professionshøjskolen UCC’s samarbejde om inklusions-formidleruddannelsen som led i udviklingen af inkluderende praksis på børne- og unge området. Formålet med projekt A er at undersøge inklusionsformidler-uddannelsens betydning for udvikling af den inkluderende praksis i Ballerup Kommune.
Projekt B omhandler PPR’s indsats med udvikling af ’Det Pædagogiske Notat’ som et pædagogisk analyseredskabtil udvikling af inkluderende praksis. Formålet med Projekt B er at undersøge, hvordan Ballerup kommunes skoler arbejder med ’Det Pædagogiske Notat’ og dette arbejdes betydning for udvikling
af inkluderende praksis.
Projekt A omhandler følgeforskningsprojektet ’Inklusionsformidleruddannelsens betydning for udvikling af inkluderende praksis’, der har til formål at undersøge Ballerup Kommunes og Professionshøjskolen UCC’s samarbejde om inklusions-formidleruddannelsen som led i udviklingen af inkluderende praksis på børne- og unge området. Formålet med projekt A er at undersøge inklusionsformidler-uddannelsens betydning for udvikling af den inkluderende praksis i Ballerup Kommune.
Projekt B omhandler PPR’s indsats med udvikling af ’Det Pædagogiske Notat’ som et pædagogisk analyseredskabtil udvikling af inkluderende praksis. Formålet med Projekt B er at undersøge, hvordan Ballerup kommunes skoler arbejder med ’Det Pædagogiske Notat’ og dette arbejdes betydning for udvikling
af inkluderende praksis.
Original language | Danish |
---|
Publisher | Professionshøjskolen UCC |
---|---|
Number of pages | 80 |
Publication status | Published - 22 Dec 2011 |