Inklusionsindsatser på børne- og ungeområdet i Ballerup Kommune: Følgeforskningsrapport

Rasmus Anker Bendtsen, Trine Kjær Krogh, Helge Skielboe, John Willumsen

    Research output: Book/Report/PhD thesisReportResearch

    125 Downloads (Pure)

    Abstract

    Denne rapport er opdelt i to delrapporter, Projekt A og Projekt B, der kan læses uafhængigt af hinanden.
    Projekt A omhandler følgeforskningsprojektet ’Inklusionsformidleruddannelsens betydning for udvikling af inkluderende praksis’, der har til formål at undersøge Ballerup Kommunes og Professionshøjskolen UCC’s samarbejde om inklusions-formidleruddannelsen som led i udviklingen af inkluderende praksis på børne- og unge området. Formålet med projekt A er at undersøge inklusionsformidler-uddannelsens betydning for udvikling af den inkluderende praksis i Ballerup Kommune.
    Projekt B omhandler PPR’s indsats med udvikling af ’Det Pædagogiske Notat’ som et pædagogisk analyseredskabtil udvikling af inkluderende praksis. Formålet med Projekt B er at undersøge, hvordan Ballerup kommunes skoler arbejder med ’Det Pædagogiske Notat’ og dette arbejdes betydning for udvikling
    af inkluderende praksis.
    Original languageDanish
    PublisherProfessionshøjskolen UCC
    Number of pages80
    Publication statusPublished - 22 Dec 2011

    Cite this