Projects per year
Abstract
Dette er en bog, der er tænkt til inspiration for lærere, der underviser i læsning og skrivning eller inddrager læsning og skrivning i deres fagundervisning. Den har fokus på sprog og literacy i lyset af den øgede sproglige mangfoldighed i skolen. Bogen hviler på forsknings- og udviklingsprojektet Tegn på sprog og præsenterer i komprimeret form en række aktivitetstyper, som på forskellig
vis er indgået i de undervisningsforløb, som er del af projektet, og som vi har fundet perspektivrige
vis er indgået i de undervisningsforløb, som er del af projektet, og som vi har fundet perspektivrige
Original language | Danish |
---|
Publisher | Professionshøjskolen UCC |
---|---|
Number of pages | 62 |
ISBN (Print) | 978-78-998-9090-3 |
Publication status | Published - 2016 |
Keywords
- language acquisition
Projects
- 1 Finished
-
Tegn på sprog - tosprogede børn lærer at læse og skrive
Daugaard, L. M. (Co-researcher), Orluf, B. (Co-researcher), Østergaard, W. (Co-researcher), Ladegaard, U. (Co-researcher), Wulff, L. (Co-researcher), Pitkänen-Huhta, A. (Co-researcher), Laursen, H. P. (Principle researcher), Holm, L. (Co-researcher), Axelsson, M. (Co-researcher), Buchardt, M. (Co-researcher) & Lundqvist, U. (Co-researcher)
01/08/08 → 30/06/18
Project: Research
File