TY - RPRT
T1 - Læring og trivsel i inkluderende læringsmiljøer, Slutevaluering
T2 - kompetenceudvikling på skoleområdet i Egedal Kommune
AU - Bendtsen, Rasmus Anker
AU - Jungemann, Rie
AU - Madsen, Lisbeth
PY - 2017/6/12
Y1 - 2017/6/12
N2 - Egedal Kommune og Professionshøjskolen UCC samarbejder i 2014-17 om omfattende kompetenceudvikling på skoleområdet. Det overordnede formål er at sikre optimale betingelser for alle børns læring og trivsel i en inkluderende folkeskole. Kompetenceudviklingen kommer til at foregå i en periode på 3 år, hvor alle medarbejdere uddannes i bølger. Den løbende udrulning af forløbet skal sikre, at det løbende kan evalueres og forbedres, at skolerne ikke drænes for medarbejdere i bestemte perioder, og at viden og læring forankres i den daglige praksis og kultur.
AB - Egedal Kommune og Professionshøjskolen UCC samarbejder i 2014-17 om omfattende kompetenceudvikling på skoleområdet. Det overordnede formål er at sikre optimale betingelser for alle børns læring og trivsel i en inkluderende folkeskole. Kompetenceudviklingen kommer til at foregå i en periode på 3 år, hvor alle medarbejdere uddannes i bølger. Den løbende udrulning af forløbet skal sikre, at det løbende kan evalueres og forbedres, at skolerne ikke drænes for medarbejdere i bestemte perioder, og at viden og læring forankres i den daglige praksis og kultur.
KW - Børn og unge
KW - inkluderende læringsmiljøer
M3 - Rapport
BT - Læring og trivsel i inkluderende læringsmiljøer, Slutevaluering
ER -