Projects per year
Abstract
Artiklen er en publikation i forbindelse med A.P.Møller projektet "Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed".
Fra indledningen: "Læreren skal anvende målsproget som et naturligt kommunikationsredskab i fremmedsprogsundervisningen fra den første time. men: Hvorfor er det nødvendigt - og hvordan er det muligt at kommunikere på et sprog, som eleverne ikke kender - og alligevel blive forstået?
Fra indledningen: "Læreren skal anvende målsproget som et naturligt kommunikationsredskab i fremmedsprogsundervisningen fra den første time. men: Hvorfor er det nødvendigt - og hvordan er det muligt at kommunikere på et sprog, som eleverne ikke kender - og alligevel blive forstået?
Original language | Danish |
---|---|
Publication status | Published - 10 Aug 2018 |
Projects
- 1 Finished
-
Tidligere sprogstart - Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed
Ginman, M., Henriksen, B., Lindschouw, J. J., Holmen, A., Albrechtsen, D., Dimova, S., Löbl, S. K., Borg, S., Søgaard, K. E., Bjerre, K., Wulff, L., Revier, R. L., Dissing Møller, L., Dyrendom, K., Meidell Sigsgaard, A., von Holst-Pedersen, J., Thomsen, H., Gregersen, A. S., Daryai-Hansen, P. & Christensen, K.
01/03/16 → 01/07/18
Project: Development project/ Innovation