Made in Denmark 2015: Evaluering af Tilskueroplevelse og Turismeøkonomiske effekter

Henrik Toft, Martin Fonnesbech-Sandberg

Research output: Book/Report/clinical guidelinesReportCommunication

2 Downloads (Pure)

Abstract

Denne rapport er en effektanalyse af golftuneringen, Made in Denmark 2015. Rapporten er udfærdiget af to delanalyser - en analyse af tilskuertilfredsheden ved eventen, og en analyse af de turismeøkonomiske effekter, som følge af eventens afholdelse. Derudover giver rapporter nogle referencer, sammenligninger og sammenligninger med analysen af 2014 udgaven af Made in Denmark.
Rapporten er hovedsageligt udfærdigt på baggrund af et kvantitativt datafundament, men indeholder desuden nogle få kvalitative aspekter. Samlet set er rapportens formål at skabe indsigt i, hvordan Made in Denmark var som oplevelse og hvilke effekter turneringen skabte for det lokalmiljø, hvor den blev afholdt.
Original languageDanish
Number of pages124
Publication statusPublished - 14 Jan 2016

Cite this