Mentorindsats, læsefaglig mestringsforventning og selvbillede: perspektiver fra kvantitative og kvalitative analyser

Charlotte Christiansen, Stine Fuglsang Engmose, Helle Bundgaard Svendsen, Minna Nørgaard Bruun

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Abstract

Præsentation af resultater fra udviklingsprojektet "Læsesucces for ordblinde børn", hvor dobbeltudfordrede elever på mellemtrinnet i 1-2 år får tilknyttet en mentor
Original languageEnglish
JournalViden om Literacy
Issue number33
Pages (from-to)84-96
Number of pages13
ISSN2246-6517
Publication statusPublished - May 2023

Keywords

  • folkeskolen
  • læsefærdighed
  • læsevanskeligheder
  • læsevejledning
  • læsning
  • mellemtrinnet
  • mentorer
  • mentoring
  • mestring
  • ordblinde
  • ordblindhed
  • skoleelever
  • udsatte børn
  • learning, educational science and teaching

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Mentorindsats, læsefaglig mestringsforventning og selvbillede: perspektiver fra kvantitative og kvalitative analyser'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this