Abstract
dette materiale møder eleverne andres multimodale fortællinger og fremstiller deres egne. Med afsæt i en nyskreven Kenneth Bøgh Andersen-tekst som modeltekst skal eleverne fremstille en interaktiv fortælling, hvor de fortæller i både skrift, farver og billeder, altså multimodalt. Fremstillingsprocessen stilladseres tydeligt i materialet, ligesom der er fokus på, hvordan eleverne kan give og modtage respons i løbet af processen.
Materialet kan indgå i forskellige faglige sammenhænge: Forfatterskabslæsning af Kenneth Bøgh Andersen, multimodale fortællinger, skrivelyst, fremstilling, respons og interaktive tekster.
Materialet kan indgå i forskellige faglige sammenhænge: Forfatterskabslæsning af Kenneth Bøgh Andersen, multimodale fortællinger, skrivelyst, fremstilling, respons og interaktive tekster.
| Original language | Danish |
|---|
| Place of Publication | København |
|---|---|
| Publisher | Alinea |
| Number of pages | 64 |
| ISBN (Print) | 978-87-23-51498-1 |
| Publication status | Published - 2018 |
Keywords
- learning, educational science and teaching