​Ny teknologi – nye muligheder - når studerende bruger og skaber digitale simulationer af praksiscases.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingContribution to reportResearchpeer-review

29 Downloads (Pure)

Abstract

Kan lærerstuderende opnå erfaringer og refleksioner ved at bruge og skabe VR-simulationer af praksis? Vi gav os i kast med en teknologi, vi ikke kendte på forhånd. Vi har været undersøgende; først som undervisere, der fumlede med VR-teknologi, sidenhen på opdagelse i VR-teknologiens muligheder sammen med studerende og elever i folkeskolen.
Original languageDanish
Title of host publication​ Beierholm, M. H. & Dybbro, A. (2023). Ny teknologi – nye muligheder - når studerende bruger og skaber digitaLæreruddannelsen som udviklingslaboratorium for god undervisning og uddannelsen: LULAB : læringspointer og ny viden, nr. 3. VIA University College.
EditorsSimon Nørgaard Iversen, Birgitte Lund Nielsen, Anja Madsen Kvols
Number of pages9
Place of PublicationAarhus
PublisherVIA University College
Publication date1 Dec 2023
Pages28-37
ISBN (Print)9788772989785
Publication statusPublished - 1 Dec 2023
SeriesLULAB
Volume3

Keywords

  • virtual learning

Cite this