Projects per year
Abstract
I professionsbachelorprojektet (PBP) forventes lærerstuderende at kunne undersøge og ”..systematisk analysere lærerfaglige problemstillinger og være i stand til at forslå handlinger i kommuner, skoler og klasser…”.
Intentionen var at søge nye uddannelsesveje for praksisnære bachelor-projekter gennem udvikling af samarbejdsflader mellem BA-studerende, kommunale videnscentre og læreruddannelse.
Oplevelsen af at møde fagligt engagerede og specialiserede praktikere, der åbner praksisfeltet og kvalificeret udfordrer såvel tænkning som tilgange til eget projekt fremhæves som menings- og værdifuldt af de studerende.
Intentionen var at søge nye uddannelsesveje for praksisnære bachelor-projekter gennem udvikling af samarbejdsflader mellem BA-studerende, kommunale videnscentre og læreruddannelse.
Oplevelsen af at møde fagligt engagerede og specialiserede praktikere, der åbner praksisfeltet og kvalificeret udfordrer såvel tænkning som tilgange til eget projekt fremhæves som menings- og værdifuldt af de studerende.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 2019 |
Publication status | Published - 2019 |
Event | Videncenterdag - Profession & Uddannelse - VIA, Silkeborg, Denmark Duration: 2 Dec 2019 → 2 Dec 2019 |
Seminar
Seminar | Videncenterdag - Profession & Uddannelse |
---|---|
Location | VIA |
Country/Territory | Denmark |
City | Silkeborg |
Period | 02/12/19 → 02/12/19 |
Keywords
- teacher education
Projects
- 1 Finished
-
Professionsbachelorprojektet i læreruddannelsen – nye veje i professionsrelevante prøveformer
Beck, M. H., Nielsen, B. L., Nielsen, O. & Mølgaard, N.
01/01/18 → 31/12/19
Project: Research
File