Abstract
Projektet havde fokus på hvordan lærerne greb opgaven an med at differentiere undervisningen an. Vi undersøgte de daglige praksisser og rutiner, og m underforståede forventninger enten kunne virke befordrende eller hæmmende i forhold til at sikre alle børn optimale betingelser for deltagelse, udvikling og læring i skolen
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 17 Apr 2018 |
Publication status | Published - 17 Apr 2018 |
Event | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN: Tema: Nordisk kompetens för en inkluderande värld - Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2., Vasa, Finland Duration: 7 May 2018 → 9 May 2018 https://nordisk18.com/2017/06/21/den-femtonde-nordiska-lararutbildningskonferensen/ |
Conference
Conference | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN |
---|---|
Location | Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2. |
Country/Territory | Finland |
City | Vasa |
Period | 07/05/18 → 09/05/18 |
Internet address |
Keywords
- inclusion