@book{7ad8d8b8849342a29b5fb0ae54160a05,
title = "Reklame: eller hvordan s{\ae}tter man sving i bevidstheden?",
abstract = "Hvorfor fanger nogle reklamer opm{\ae}rksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret? I en r{\ae}kke artikler ser forskere fra M{\AE}RKK ved Aalborg Universitet ind p{\aa} forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der g{\o}r at reklamerne f{\aa}r fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op. Antologien fokuserer ogs{\aa} p{\aa} digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.",
keywords = "digitale medier, reklamefilm, reklamer, reklamevideoer, viral markedsf{\o}ring, viral reklame, virkemidler, {\ae}stetik",
author = "J{\o}rgen Stigel and Andersen, {Lars Pynt} and Anders Bonde and {J{\o}rgensgaard Graakj{\ae}r}, Nicolai and {Bredahl Jessen}, Iben and Lennard H{\o}jbjerg and {Riber Christensen}, J{\o}rgen and {Ertl{\o}v Hansen}, Ole",
year = "2012",
language = "Dansk",
isbn = "9788761644817",
series = "M{\ae}rkk - {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime",
}