Projects per year
Abstract
Filmen er en guide til faglærere på mellemtrinnet, der vil støtte ordblinde elever i at anvende teknologibaserede læsestrategier i læsningen af fagtekster på computer, tablets eller andre digitale enheder. Filmen er udviklet i forskningsprojektet Læsesucces for ordblinde elever og kan bruges sammen med disse materialer:
Afdækning af teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Inspirations- og undervisningsmateriale til arbejdet med teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Filmen er støttet af Egmontfonden og produceret af RossenFilm.
Afdækning af teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Inspirations- og undervisningsmateriale til arbejdet med teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Filmen er støttet af Egmontfonden og produceret af RossenFilm.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 3 Oct 2022 |
Media of output | Online |
Publication status | Published - 3 Oct 2022 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
Projects
- 1 Finished
-
Læsesucces for ordblinde børn – et tværfagligt samarbejde om ordblinde børns læseudvikling
Engmose, S. F. (Co-researcher), Svendsen, H. (Principle researcher), Laursen, M. S. (Co-researcher), Bonderup, H. (Co-researcher), Elmstrøm, S. (Co-researcher), Buch, B. (Co-researcher), Christiansen, C. (Co-researcher), Mortensen, P. (Co-researcher), Heiden, T. R. (Co-researcher), Olesen, M. I. K. (Co-researcher), Bruun, M. N. (Principle researcher), Rønberg, L. (Co-researcher) & Brok, L. S. (Co-researcher)
10/12/19 → 01/12/22
Project: Development project/ Innovation