@book{7d2e77ccd97545d4a96554118667290d,
title = "Teoretisk udvikling af {\textquoteright}Inkluderende L{\ae}sep{\ae}dagogik{\textquoteright} ‐ Fra vision til strategi. Masterafhandling",
abstract = "Hensigten med projektet er at udvikle en inkluderende l{\ae}sep{\ae}dagogik. Der tages afs{\ae}t i videnskabsteoretiske paradigmer, som diskuteres i forhold til viden- og l{\ae}ringssyn. Desuden unders{\o}ges det, hvordan et videnskabsteoretisk paradigme p{\aa}virker p{\ae}dagogisk praksis og der gives eksempler p{\aa}, hvordan et antropologisk paradigme kan befordre implementering af en inkluderende l{\ae}sep{\ae}dagogik. ",
keywords = "l{\ae}reprocesser, antropologisk paradigme, inkluderende p{\ae}dagogik, l{\ae}sekonsulent, l{\ae}sep{\ae}dagogik, organisationskultur, videnformer, videnproduktion, videnskabsteori",
author = "Kirsten Friis",
year = "2010",
language = "Dansk",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet",
address = "Danmark",
}