Projects per year
Abstract
Kapitlet giver inspiration til bachelorskriveprocessens første fase, der handler om at definere et problemfelt og et undersøgelsesspørgsmål. Jeg trækker på mit forskningsprojekt om pædagogers faglighed i skolen og viser jer, hvordan jeg kom til at fokusere på, hvorledes pædagogers faglighed kan folde sig ud i forskellige organiseringer af skolen. Kapitlet beskriver, hvordan udspændthedsanalyser af empiriske studier, i vekselvirkning med videnssøgning og læsning af eksisterende viden, kan støtte jeres arbejde med at definere et problemfelt og en problemformulering.
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Kvalitative undersøgelser i læreruddannelsens BA-projekt : Inspiration fra praksisnær skoleforskning |
Editors | Hanne Møller, Margit Eva Jensen, Vibeke Schrøder, Annette Søndergaard Gregersen |
Number of pages | 15 |
Publisher | Samfundslitteratur |
Publication date | 15 Jun 2021 |
Pages | 29-43 |
Chapter | 1 |
ISBN (Print) | 978-87-593-3743-1 |
ISBN (Electronic) | 978-87-593-3966-4 |
Publication status | Published - 15 Jun 2021 |
Keywords
- research
- literary science
- research methodology
Projects
- 3 Finished
-
Pædagogers faglighed i skolens organiseringspraksisser
Sauzet, S. (Principle researcher), Dupont, C. (Co-researcher) & Jørgensen, C. (Co-researcher)
01/04/18 → 01/07/21
Project: Research
-
Pædagogers faglighed i skolens praksisser
Sauzet, S. (Principle researcher), Dupont, C. (Co-researcher), Hjøllund, N.-P. O. (Co-researcher), Larsen, J. (Co-researcher), Jacobsen, A. W. (Co-researcher) & Jørgensen, C. (Co-researcher)
01/09/17 → 22/12/20
Project: Research
-
File