Undervisningsdifferentiering i professionsuddannelserne

Anette Judithe Madsen, Jette Rasmussen, Eva Ulstrup, Thea Bollerup-Jensen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Abstract

Ergoterapeutuddannelsen i University College Lillebælt(UCL) har i 2013 modtaget en bevilling fra Statens Center for Kompetenceudvikling (SCK) og har igangsat et aktionslæringsprojekt, der har fokus på udvikling af princeipper, metoder og redskaber til uddannelsesdifferentiering. Projektet, der implementeres i peridoen 2013-2015, danner rammen om nærværende artikel. Artiklen er således udarbejdet på baggrund af de foreløbige resultater.
Original languageDanish
Article numberUddannelsesnyt nr. 3 -24. Årgang 2014
JournalUddannelsesnyt
Issue numbernr.3 - 24. Årgang 2014
Pages (from-to)6
Number of pages6
ISSN1602-0162
Publication statusPublished - Dec 2014

Keywords

  • differentiated instruction

Cite this