English

Vi samarbejder

Se samarbejdspartnere

Vi har ekspertise

Find eksperter

Seneste publikationer

  1. Ulighed i Sundhed: Hvordan skal det forstås og håndteres?

    Andersen, H. L. 31 jan. 2019 I : Social Kritik. 10 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  2. Den professionelle og moderne didaktik(er).

    Kiær, K. & Qvortrup, A. 1 okt. 2017 Dafolo. 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  3. Didaktik

    Petersen, B. V. & Kvols, A. M. 1 mar. 2017 Pædagogik og Lærerfaglighed. Petersen, B. V., Madsen Kvols, A. & Hedegaard, K. M. (red.). 1 udg. Aarhus: Klim, 15 s. (Lærerens grundfaglighed)

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

  4. Når pædagoger og lærere samarbejder i skolen: muligheder, udfordringer og perspektiver

    Ringskou, L. T. & Brinkkjær, U. 1 mar. 2017 Pædagogik i skole og fritid. thore gravesen, D. (red.). København: Hans Reitzel, 20 s. 25

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

  5. Pædagogik og Lærerfaglighed

    Petersen, B. V. (red.), Kvols, A. M. (red.) & Hedegaard, K. M. (red.) 1 mar. 2017 1 udg. Aarhus: Klim. 290 s. (Lærerens Grundfaglighed)

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  6. Prefácio

    Chaiklin, S. mar. 2017 Diálogos vigotskianos : educar na perspectiva histórico-cultural. Pederiva, P., Barros, D. & Pequeno, S. (red.). Campinas, Brasil: Editora Mercado das Letras, 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  7. Dubrovnik-metoden – et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser

    Gripsrud, B. H. & Mellon*, K. feb. 2017 Læring eller ikke-læring?. Mellon, K. (red.). Dafolo

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  8. Læring eller ikke-læring?

    Mellon*, K. feb. 2017 Dafolo. (Undervisning og læring)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  9. Læring - nysgerrighed og frustration: En psykodynamisk tilgang

    Visholm, S. & Mellon*, K. feb. 2017 Læring eller ikke-læring?. Mellon, K. (red.). Dafolo, (Undervisning og læring)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

Om UC Viden

UC Viden er Danmarks nye samlede portal for forsknings- og udviklingsaktiviteter i professionshøjskolesektoren.

I UC Viden kan du søge publikationer, forsknings- og udviklingsprojekter, konferencer, foredrag, undervisning og konsulentydelser. UC Viden er desuden et fuldtekst-arkiv, nogle artikler er derfor offentligt tilgængelige i portalen. Fandt du ikke, hvad du søgte, skyldes det sandsynligvis, at registreringerne i UC Viden blev påbegyndt i 2010 og der kommer løbende flere til.

Mere om UC Viden »

Professionshøjskolerne

Kopier teksten fra feltet...