English

Vi samarbejder

Se samarbejdspartnere

Vi har ekspertise

Find eksperter

Seneste publikationer

  1. (Re)taste of place

    Hedegaard, L. 1 feb. 2018 I : Gastronomica. The Journal of Critical Food Studies.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  2. Understøttende undervisning

    Ringskou, L. T. 1 feb. 2018 Pædagogik mellem skole og fritid - Grundbog til Skole- og fritidspædagogik . Ankerstjerne, T. (red.). København: Dafolo, 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  3. Videnskabelige metoder i pædagogisk praksis

    Pjengaard, S. 4 jan. 2018 Empiriske undersøgelser. Hans Reitzel, 30 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til lærebog

  4. Towards a Broader Conception of Entrepreneurial Journalism Education: Starting with everyday practice

    Sparre, K. & Færgemann, H. M. 2018 Entrepreneurial Journalism. Rafter, K. (red.). Routledge, (Journalism Studies: Theory and Practice)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  5. Udeskole in Denmark: A narrative of mutual support and sharing

    Barfod, K. S. & Mygind, L. 2018 The Palgrave International Handbook of Women and Outdoor Learning. Gray, T. & Mitten, D. (red.). 1 udg. London: Palgrave Macmillan, (Palgrave Studies in Gender and Education)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  6. Folkekirken som majoritetsreligion: I samarbejde med Britta Kornholt og Bjørg Bogisch

    Lindhardt, E., Bogisch, B. & Kornholt, B. 12 dec. 2017 KLM på tværs. Kornholt, B. & Bogisch, B. (red.). 2. udgave udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur, 24 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  7. Animationsæstetisk opmærksomhedsdannelse i børnehaveklassen

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 1 dec. 2017 Æstetik og Pædagogik. Blok Johansen, M. (red.). Akademisk Forlag, 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  8. Dorte Nors "Den store tomat": Tekstgennemgang og undervisningsforløb

    Michelsen, J. dec. 2017

    Skriftlig produktion: FormidlingE-læringsmaterialer

  9. Learning potentials and pitfalls working with animation aesthetics as leisure-time pedagogues

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 30 nov. 2017 Extended Education from an International Comparative Point of View. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  10. Potentials and pitfalls of the encounter between leisure-time centers and primary schools

    Ringskou, L. T. 30 nov. 2017 WERA-IRN konference: Extended education from an international comparative perspective. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

Om UC Viden

UC Viden er Danmarks nye samlede portal for forsknings- og udviklingsaktiviteter i professionshøjskolesektoren.

I UC Viden kan du søge publikationer, forsknings- og udviklingsprojekter, konferencer, foredrag, undervisning og konsulentydelser. UC Viden er desuden et fuldtekst-arkiv, nogle artikler er derfor offentligt tilgængelige i portalen. Fandt du ikke, hvad du søgte, skyldes det sandsynligvis, at registreringerne i UC Viden blev påbegyndt i 2010 og der kommer løbende flere til.

Mere om UC Viden »

Professionshøjskolerne

Kopier teksten fra feltet...