English

Vi samarbejder

Se samarbejdspartnere

Vi har ekspertise

Find eksperter

Seneste publikationer

  1. Forskningens maskinrum: Typiske tværfaglige udfordringer

    Skov, H. (red.) 2 dec. 2017 1 udg. København: U Press. 200 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  2. Den implicitte lærer

    Koudahl, P. & Hjort-Madsen, P. nov. 2017 I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 4, s. 52-63 11 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  3. Den professionelle og moderne didaktik(er).

    Kiær, K. & Qvortrup, A. 1 okt. 2017 Dafolo. 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  4. Decision-making in the Pre-design Stage of Sustainable Building Renovation Projects

    Nielsen, A. N. jun. 2017 World Sustainable Built Environment Conference 2017 : Transforming Our Built Environment through Innovation and Integration: Putting Ideas into Action.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  5. Fysik/kemididaktik: læring og undervisning

    Sillasen, M. K. (red.), norrild, P. (red.), Hviid, J., Jørgensen, L. H., Jørgensen, E., Binau, C. & Houkjær, H. maj 2017 Hans Reitzel. 308 s. (Lærerbiblioteket)

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  6. Living lab i uddannelsesforskning

    Skov, H. 27 mar. 2017 Forskningens maskinrum: typiske tværfaglige udfordringer. 1 udg. København: U Press, Vol. 1, 17 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  7. Children's Environment in ECEC: Pedagogical work with children's environment and perspectives

    Koch, A. B., Laursen, H., Jørgensen, H. H. & Krøyer, P. R. 24 mar. 2017 NERA congress 2017.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  8. Mentoring a key element in teacher induction programs presentation

    Frederiksen, L. A. L. & Andersen, B. K. 23 mar. 2017 nera .

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewSkriftligt oplæg

  9. Children’s perspectives on happiness and subjective wellbeing in preschool

    Koch, A. B. 22 mar. 2017 I : Children & Society. 20 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

Om UC Viden

UC Viden er Danmarks nye samlede portal for forsknings- og udviklingsaktiviteter i professionshøjskolesektoren.

I UC Viden kan du søge publikationer, forsknings- og udviklingsprojekter, konferencer, foredrag, undervisning og konsulentydelser. UC Viden er desuden et fuldtekst-arkiv, nogle artikler er derfor offentligt tilgængelige i portalen. Fandt du ikke, hvad du søgte, skyldes det sandsynligvis, at registreringerne i UC Viden blev påbegyndt i 2010 og der kommer løbende flere til.

Mere om UC Viden »

Professionshøjskolerne

Kopier teksten fra feltet...