ForsideAktiviteteriPad og tablet publicering: Medieforbrug, vaner, visnings...

English

iPad og tablet publicering: Medieforbrug, vaner, visnings- og annoncemodeller

Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedSeminar

Føj til bogmærker

Peter Jacobsen - Oplægsholder

Næsten hver anden danske husstand ejer en tablet og bruger den i stor stil i et utal af sammenhænge. Men mediehusene bør sætte sig langt bedre ind i brugernes behov og mønstre, hvis de vil udnytte det enorme potentiale, der ligger i at møde kunderne der, hvor de selv befinder sig. Senest sætter er ny rapport fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole fokus på behovet hos mediehuse for at planlægger, producerer og målretter både indhold og form, så forbrugerne vil bruge det - og måske oven i købet betale for.

Danske Medier sætter derfor medieforbrug og visningsmodeller på tablets i fokus ved et seminar i Pressens Hus, København, 12. maj 2014 kl 13-16.
Med afsæt i konklusionerne fra den friske rapport fra DMJX vil vi gennemgå de forskellige visningsmodeller på tablets, deres fordele og ulemper set fra såvel et brugersynspunkt som en produktionsvinkel og afslutningsvis kaster vi et blik i maskinrummet, henter data og viden om brugervaner og møsntre og holder det op imod nye indtægts- og annonceformater på tablets.

Mødet udbydes i samarbejde med Visiolink
12 maj 2014
StedDanske Medier
ByKøbenhavn
LandDanmark
Startdato12. maj, 2014
Slutdato12. maj, 2014

Vis graf over relationer

Kopier teksten fra feltet...