iPad og tablet publicering: Medieforbrug, vaner, visnings- og annoncemodeller

Beskrivelse
Næsten hver anden danske husstand ejer en tablet og bruger den i stor stil i et utal af sammenhænge. Men mediehusene bør sætte sig langt bedre ind i brugernes behov og mønstre, hvis de vil udnytte det enorme potentiale, der ligger i at møde kunderne der, hvor de selv befinder sig. Senest sætter er ny rapport fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole fokus på behovet hos mediehuse for at planlægger, producerer og målretter både indhold og form, så forbrugerne vil bruge det - og måske oven i købet betale for.

Danske Medier sætter derfor medieforbrug og visningsmodeller på tablets i fokus ved et seminar i Pressens Hus, København, 12. maj 2014 kl 13-16.
Med afsæt i konklusionerne fra den friske rapport fra DMJX vil vi gennemgå de forskellige visningsmodeller på tablets, deres fordele og ulemper set fra såvel et brugersynspunkt som en produktionsvinkel og afslutningsvis kaster vi et blik i maskinrummet, henter data og viden om brugervaner og møsntre og holder det op imod nye indtægts- og annonceformater på tablets.

Mødet udbydes i samarbejde med Visiolink
Informationer
Flere informationer

Seminar

KonferenceiPad og tablet publicering: Medieforbrug, vaner, visnings- og annoncemodeller
LokationDanske Medier
LandDanmark
ByKøbenhavn
Periode12 - 12 maj 2014