Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (25)
  • Projekter (5)
  • Publikationer (47)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Kvalitetskoncept til validering i Norden – et udviklingsprojekt

    Grunnet, Håkon, Dahler, Anne Marie , Kirsten , Aagaard, Hardarson, Haukur, Karttunen, Anni, Alfsen, Camilla & Sellberg, Per

    01/08/1231/07/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. AllinHE - Acess to Learning In Higher Education

    Kirsten , Aagaard, Ellen , Enggaard & Grunnet, Håkon

    01/10/1131/05/14

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. ALLinHE

    Kirsten , Aagaard, Ellen , Enggaard & Grunnet, Håkon

    01/10/1101/09/14

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Den socialpædagogiske relation med de svageste brugere

    Anne , Eijgendaal

    20/08/12 → …

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Anerkendende og inkluderende ledelse af den narrative historieundervisning

    Binderup, Thomas, 2011, Dafolo. 30 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerAntologiUndervisning

  2. Pædagogen leger med - på en anerkendende måde - og skaber derved basis for inklusion.

    Holand, Dennis Astrup, 1 jun. 2018, I : Nul til fjorten (0-14) Pædagogisk tidsskrift. 2/2018, s. 54-57 4 s., 2/2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  3. Outdoor taste education: Danish perspectives on potentials and challenges for taste education in school gardens and outdoor education

    Dyg, Pernille Malberg, Kromann, Morten & Wistoft, Karen , 25 okt. 2019, (Afsendt) I : Food, Culture, and Society.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  4. What is it like to be an adult with intellectual disability? lifeworld experiences meeting a professional world related to Axel Honneths concepts of recognition

    Nørgaard, Britta, 2014. 12 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  5. The teacher’s dual awareness - about being ”met” or about meeting “that something"

    Bjerresgaard, Helle, 2009, s. 116 - 124. 11 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  6. Undervisertip: Giv tid!

    Uffe L. W., Jakobsen, 2 jun. 2017

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medierFormidling

  7. Appreciative inquiry enhances cardiology nurses’ clinical decision making when using a clinical guideline on delirium

    Vedsegaard, Helle, Schrader, Anne-Marie Voss, gitte elisabeth, rom & Scheel, Linda Schumann, 1 dec. 2016, I : Nordic Journal of Nursing Research. 36, 4, s. 216-223 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  8. Interkulturelle perspektiver på kostvejledning

    Christensen, Søren & Hoffmeyer, Agnete, 2016, Kostvejledning - teorier, metoder og perspektiver. Nielsen, L. (red.). 1. udgave udg. København: Munksgaard , s. 251-266 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  9. Vis flere publikationer og filtre