Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (10)
  • Projekter (7)
  • Publikationer (13)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Fysisk aktivitet i fællesskaber, livskvalitet og autismespektrumforstyrrelse

    Aske Glindvad , Nørgård, Sand, Merete & Olesen, Søren Gytz

    31/10/1431/12/15

    Projekter: ProjektForskning

  2. Animated Learning - kompetenceudvikling i praksisnære klynger for lærer og pædagoger i Viborg kommunes skolevæsen

    Pedersen, Hanne & Søndergaard, Sia

    01/10/1401/01/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Animated Minds

    Pedersen, Hanne, Søndergaard, Sia , Jensen, Linda Kronborg & Gjedde, Lisa

    06/03/1419/11/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Følgeforskning til Greve kommunes inklusionsprojekt

    Madsen, Lisbeth, Ane, Feilberg & Zobbe, Karen

    01/01/1201/05/14

    Projekter: ProjektForskning

  5. Projekt ShowMyDay og samarbejde mellem skole og hjem

    Sønnichsen, Lise Hostrup

    30/11/1330/12/14

    Projekter: ProjektForskning

  6. Vis flere projekter og filtre
  1. Sammen om inklusion: Tre perspektiver på samarbejde om inklusion

    Binderup, Thomas (red.), 2014, Dafolo. 136 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

  2. Inklusions og eksklusionsparadokset: når elever med autisme og ADHD skal inkluderes i folkeskolens idrætstimer

    Anette, Bentholm, 1 sep. 2019, s. 1. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Fællesskabende pædagogik og bevægelsesaktiviteter for børn med autisme

    Aske Glindvad , Nørgård & Anette, Bentholm, 2020, I : Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2, 2020, 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Exclusion of pupils who are supposed to be included: A sociological analysis of autistic and ADHD pupils in the context of physical education in Danish schools

    Anette, Bentholm, 3 mar. 2019, s. 373-374. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  5. Inclusion of children with autism and ADHD in physical education (PE) at primary school in Denmark

    Anette, Bentholm, 1 jun. 2016, s. 25. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  6. Inklusions- og eksklusionsparadokset: når elever med autisme og ADHD skal inkluderes i skoleidrætten

    Anette, Bentholm, 15 okt. 2017, I : Børn i Fysioterapi. 2, s. 23-25 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  7. ADHD og autisme findes skam: Også selv om den kreative klasse ikke bryder sig om det

    Larsen, Marianne Eskebæk, 13 aug. 2013, I : Politiken.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAvisartikelFormidling

  8. Indragelse af elevperspektiver

    Christoffersen, Ditte Dalum, 2016, Inklusionsrådgiveren: Elev og diagnose. Alenkær, R. (red.). 1. udg. udg. Dafolo, Bind 2. s. 11-30

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  9. Yoga som terapeutisk aktivitet: for børn og unge med særlige behov

    Broge, J. W., apr. 2014, I : Livsbladet. 14, 1, s. 32-38 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

  10. Vis flere publikationer og filtre