Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (14)
  • Projekter (3)
  • Publikationer (24)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Resiliensforståelse i danske skoler

    Christensen, Jeppe Kiel

    01/01/1701/05/20

    Projekter: ProjektForskning

  2. Samarbejde på tværs om inklusion og lige muligheder

    Tofteng, Ditte Maria Børglum, Bladt, Mette, Madsen, Lisbeth, Rasmussen, Gitte Lyng, Sederberg, Mathilde, Ritchie, Tom, Sauzet, Sofie Ørsted Dupuis, Jensen, Charlotte Riis, Stæhr, Mette, Olesen, Carsten Frank & Hamre, Bjørn Frithiof

    01/05/1301/03/17

    Projekter: ProjektForskning

  3. Børn og Sorg

    Bæk, Peter, Brüel, Kirsten & Ellegaard, Hanne

    01/05/0201/05/03

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Vis flere projekter og filtre
  1. Indledning

    Næsby, Torben & Kornerup, Ida, 2015, Kvalitet i dagtilbud: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Kornerup, I. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 7 - 14 8 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  2. Silas: en dreng med diagnoser

    Røgilds, Lars Ask, 2012

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionVisuelle produkterFormidling

  3. Social resiliens - forandringsressourcer i to byer i Grønland

    Berliner, Peter, Christensen, Jeppe Kiel & Bourup, Ellen Bang, 22 nov. 2017, I : Psyke & Logos. Årg. 38, 1, s. 217-245 29 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Børns robusthed kræver inddragelse

    Grumløse, Sine Penthin & Marschall, Anja, 1 jul. 2017, I : Social Kritik. 150, s. 90-91 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

  5. Familien og daginstitutionen som arena for førskolebarnets mad og måltider

    Mulle Signe , Nielsen, 1 okt. 2016, Livscyklus ernæring . Larsen, R. & Fisker, S. (red.). 1. udg. udg. København: Munksgaard , Bind 1. oplag . 6 s. kap.10

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  6. Units and Wholes in the Cultural-Historical Theory of Child Development

    Chaiklin, Seth, 2019, Cultural-Historical Approaches to Studying Learning and Development: Societal, Institutional and Personal Perspectives. Edwards, A., Fleer, M. & Bøttcher, L. (red.). Springer, s. 263-277 14 s. (Perspectives in Cultural-Historical Research; bind 6).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Indledning

    Næsby, Torben & Kornerup, Ida, 2015, Kvalitet i dagtilbud: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Kornerup, I. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 7 - 14 8 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  8. Barndom og pædagogisk kvalitet

    Næsby, Torben, 5 nov. 2015, Kvalitet i dagtilbud: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Kornerup, I. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 36 - 48 12 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  9. Vis flere publikationer og filtre