ForsideGennemse

English

Gennemse

Aktiviteter - 8

  1. Sprog og Integration (Tidsskrift)

    Jens Skovholm (Redaktør af tidsskrift)
    aug. 2004dec. 2009

    Aktivitet: Redaktionelt arbejdeReviewer/redatør af tidsskrift

  2. 11.workshop i SFL og socialsemiotik

    Sigsgaard, A. M. (Arrangør)
    jan. 2015jan. 2016

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

  3. Akademisk Forlag (Forlag)

    Vilien, K. (Redaktionsgruppemedlem)
    22 maj 2015

    Aktivitet: Redaktionelt arbejdeReviewer/redaktør ved forlag

  4. Fælles mål konference Dansk som andetsprog

    Østergaard, W. (Oplægsholder)
    18 apr. 2013

    Aktivitet: Foredrag eller oplæg

  5. Inspirationsdag for FVU- og OBU-undervisere

    Rønberg, L. (Arrangør)
    24 mar. 2015

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedWorkshop

  6. 11.workshop i SFL og socialsemiotik

    Sigsgaard, A. M. (Foredragsholder)
    6 nov. 2015

    Aktivitet: Foredrag eller oplæg

  7. The Legitimation Code Theory Colloquium 2015

    Sigsgaard, A. M. (Oplægsholder)
    18 jun. 2015

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

Vis alle »

Skriftlige produktioner - 53

  1. "Må jeg tegne et bogstav" - når børnehaveklassebørn skriver lige, hvad de vil

    Daugaard, L. M. & Ladegaard, U. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Laursen, H. P. (red.). Forlaget UCC, s. 31-36 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  2. "Arabisk er en båd, kinesisk er musik" - når børnehaveklassebørn udforsker tegn og skrift på tværs af sprog

    Daugaard, L. M. & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog : Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Laursen, H. P. (red.). Forlaget UCC, s. 37-42 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  3. "Vi skal prøve at bruge vores ankel" - børnehaveklassebørns forestillinger om at læse og skrive

    Daugaard, L. M., Lundqvist, U. & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 43-50 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  4. "Z som ztribra" - om bogstavkendskab ved slutningen af 0. klasse

    Daugaard, L. M. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 59-64 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  5. Skrift på mange sprog

    Daugaard, L. M., Laursen, H. P. & Orluf, B. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 74-81 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  6. "En spændende verden åbner sig" - at få øje på børns erfaringer med skrift på tværs af sprog

    Daugaard, L. M. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 82-90 9 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  7. "Et dari-agtigt A" - skriftsprogstilegnelse og biliteracy

    Daugaard, L. M. & Laursen, H. P. 2010 I : Viden om læsning. 8, s. 1-5 5 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  8. Samspillet mellem ”hverdagssprog” og ”matematiksprog” i matematikundervisningen i flersprogede klasserum

    Daugaard, L. M. 2008 Sproget med i alle fag - andetsprog og didaktik i skolen. Laursen, H. P. (red.). København: Undervisningsministeriet, s. 71-89 19 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  9. At udvikle tale- og lyttefærdighed gennem samtaler

    Daugaard, L. M. & Holmen, A. 2004 Med språklige minoritetselever i klassen. Andrespråkslæring og andrespråksundervisning. Selj, E., Ryen, E. & Lindberg, I. (red.). Oslo: Cappelen Damm, s. 77-95 28 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...