Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (10)
  • Projekter (8)
  • Publikationer (134)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. CD-ORD som læremiddel på begyndertrinnet

    Iversen, Gurli Bjørn, Tipsmark, Birthe & Tagmose, Christina

    20/09/0901/09/10

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  2. Lær for livet turbussen

    Eriksen, Klaus Berre

    09/09/0113/12/02

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  3. Multimodalitet og kritisk læsning i dansk

    Lorentzen, Rasmus Fink & Georgsen, Marianne

    01/08/1331/07/15

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  4. Stedbaseret læsning

    Eggersen, Dorte Vang

    02/01/1231/12/13

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Dansk: En tredelt intervention: Nye vurderingskriterier FSA, feedbackrapport, kompetenceudvikling

    Kabel, Kristine & Nielsen, L., 29 jun. 2018, Formativ anvendelse af resultater fra folkeskolens prøver: Følgeforskning til et udviklingsprojekt. s. 22-64 42 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  2. Undersøgelsesrapport for projektet "Vejledning i multimodalitet, en kobling mellem PLC og folkebibliotek”

    Buch, Bettina, Bille, L., Lauritsen, Tine Longfors, Nielsen, L., Høyer, L. K. & Egebjerg, R., 14 maj 2018, Professionshøjskolen Absalon. 17 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

  3. Udvikling af gratis læringsapp til effektiv læse- og stavestart

    Nobelius, T., 2014

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionSpilFormidling

  4. Litterære metoder: En serie læringsfilm til lærerstuderende og lærere i folkeskolen

    Buch, Bettina, 2015

    Publikation: AndetUndervisningsmaterialeUndervisning

  5. Fælles konstruktion: stilladserende tale i skriveundervisningen

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard, 2013, Skrivelyst i fagene. Madsbjerg, S. & Friis, K. (red.). Dansk Psykologisk Forlag, s. 173-194 22 s. 9. (Skrivelyst)

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  6. På vej mod kritisk literacy i danskundervisningen i 4. klasse

    Daugaard, Line Møller, 2017, I : Sprogforum. 65, s. 19-26 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. From Poetry to Poetic Short Film: Transduction in Danish Mother Tongue Education

    Brahe-Orlandi, Raffaele & Nielsen, Ove, 2017, Changing Subjects, changing Pedagogies: Diversities in School and Education. Pyyry, N., Tainio, L., Juuti, K., Vasquez, R. & Paananen, M. (red.). Publications of the Finnish Research Association for Subject Didactics, s. 188-209 22 s. (Studies in Subject Didactics; bind 13)

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  8. Danskfaget set gennem dets læremidler

    Bremholm, J., Bundsgaard, J., Simon, Fougt & Karlskov Skyggeberg, A., 2017, Læremidlernes danskfag. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 7-27 21 s. (Didaktiske studier; bind 1)

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Vis flere publikationer og filtre