ForsideGennemse

English

Gennemse

Skriftlige produktioner - 10

  1. Everyday life in focus in residential child care

    Nielsen, H. S. 2010 I : Scottish Journal of Residential Child Care. 9, 1, s. 9-17 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  2. I dialog med børn: Fokus på børns oplevelser af hverdagsliv på en døgninstitution

    Nielsen, H. S. 2009 Hverdagspraksis i socialt arbejde: antropologiske perspektiver. Johansen, K. S., Ludvigsen, K. L. B. & Nielsen, H. S. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 27-47 20 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  3. Udforskning af børneperspektiver i dialog mellem børn og forsker

    Nielsen, H. S. 2009 I : Tidsskrift for socialpædagogik. 23, s. 13-21 9 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  4. Socialpædagogik og et moderne børneliv

    Nielsen, H. S. & Zobbe, K. 2003 I : Tidsskrift for socialpædagogik. 12, s. 27-34 8 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  5. Bureaukrati, faglige metoder eller tommelfingerregler

    Hansen, S. J. 2009

    Skriftlig produktion: ForskningPh.d.

  6. Døgninstitutioner - de organisatoriske samspil

    Hansen, S. J. 2004 Viborg: Forlaget PUC. (Anbragt på Døgninstitution)

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  7. Professionelles forståelser af børns særlige behov

    Schwartz, I. 18 maj 2011 Døgninstitutionen: Modsætninger og strategier når børn og unge anbringes. Egelund, T. & Böcker Jakobsen, T. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzel, s. 91-116 25 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  8. Fokus på anvendelsen af de sikrede afdelinger

    Hansen, L. & Zobbe, K. 2006 Teori og Metodecentret, Professionshøjskolen UCC. 266 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  9. Hvordan får vi øje på magten? Om at kaste et kritisk reflekterende blik på sit pædagogiske arbejde

    Hjerrild, M. 19 aug. 2014 Morgendagens pædagoger: Grundlæggende viden og færdigheder. Kastrup Jensen, A. (red.). 1. udgave udg. København: Akademisk Forlag, s. 213-224 12 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...