Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (12)
  • Projekter (8)
  • Publikationer (32)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Kontekstforståelser i læreruddannelsen

    Jens H, Lund

    01/01/1101/07/14

    Projekter: ProjektForskning

  2. Børn der flygter alene - Følgeforskning

    Sørensen, Nelli Øvre, Aagerup, Lars Christian, Thingstrup, Signe Hvid & Celik, Nurcan

    01/02/1601/07/17

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Inklusion i teori og praksis del 2

    Buus, Anne Mette, Møller, Martha & Ringskou, Lea Thomsen

    01/01/1331/12/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. De 7 til 13 åriges brug af sociale medier

    Petersen, Anne & Brandt, Erika Zimmer

    01/08/1031/01/11

    Projekter: ProjektForskning

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Exclusion of pupils who are supposed to be included: A sociological analysis of autistic and ADHD pupils in the context of physical education in Danish schools

    Anette, Bentholm, 3 mar. 2019, s. 373-374. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  2. At forstå sundhed - inklusion og eksklusion

    Schulz, Anette & Pedersen, Ulla, 30 jan. 2019, Inklusion og eksklusion: en grundbog. Kirsten Elisa, P. & Janne Hedegaard, H. (red.). Kbh.: Hans Reitzels Forlag, s. 239-253 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  3. Skal eleven forpligte sig på fællesskabet eller fællesskabet forpligte sig på eleven?

    Schmidt, Maria Christina Secher, Hedegaard, Janne, Jensen, Charlotte Riis & Molbæk, Mette, 2018, I : Unge Paedagoger. 2018, 4, s. 38-52 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  4. The missing link: collaboration between teachers and other educators and the consequences for inclusion and exclusion processes

    Hedegaard, Janne, Molbæk, Mette, Schmidt, Maria Christina Secher & Jensen, Charlotte Riis, 5 dec. 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  5. Experiences of inclusion and exclusion: A presentation of a qualitative interview study of adults with intellectual disabilities

    Jørgensen, Anthon Sand, sep. 2018, s. 120. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  6. EUROCall - Is this Language Inclusion: Inclusive CALL Teaching Practices with Compensational IT Tools

    Bendsen, Anders Henrik, 26 aug. 2015, s. 1-19. 19 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  7. Mønstre og tendenser i konstituering af skolens fællesskaber

    Schmidt, Maria Christina Secher, Molbæk, Mette, Jensen, Charlotte Riis & Hedegaard, Janne, 15 nov. 2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  8. Fortællinger fra borgere med udviklingshæmning – om metodiske overvejelser i sensitiv forskning

    Jørgensen, Anthon Sand, 2017, (Ikke-udgivet).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

  9. Emotional geographies of sociospatial exclusion of homeless people in urban Copenhagen

    Fahnøe, Kristian Relsted, 2017. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  10. Vis flere publikationer og filtre