ForsideGennemse

English

Gennemse

Skriftlige produktioner - 20

  1. Professionsidentitet - professor eller provo?

    Mellon, K. 26 sep. 2013 I : Folkeskolen. Nr. 16, s. 30-31 2 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  2. Sprog er den bedste gave, man kan give sine børn

    Gregersen, A. S. jun. 2013 I : Sproglæreren. 2, s. 9-11 3 s., 2

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  3. At blive kastet for de sultne løver: om at integrere det professionspersonlige i en uddannelseskontekst

    Thilo, T. & Berg, M. S. 2012 Kroppens sprog i professional praksis: om kontakt, nærvær, lederskab og personlig kommunikation. Kbh.: Billesøe og Baltzer, s. 142-152 13 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  4. Affordance as a Key Aspect in the Creation of New learning Spaces

    Dau, S. 20 mar. 2014 Crossing Boundaries for Learning: through Technology and Human Efforts. Niemi, H., Multisilta, J. & Löfstrôm, E. (red.). Helsinki: Cicero Learning Network University of Helsinki, s. 191-219 28 s. 8

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  5. Ny helhedsskole-ny læreridentitet.?

    Bjerresgaard, H. 2014 I : Kvan. 34, 98, s. 43-54 12 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  6. Professional entrepreneurial identity construction

    Ramsgaard, M. B. 20 nov. 2014 RENT (Research in Entrepreneurship and Small Business) XXVIII. 20 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  7. Food Entrepreneur: - simulate the life of entrepreneurs

    Ramsgaard, M. B., Christensen, M. E. & Matzen, P. 2014 OPEN 2014.

    Skriftlig produktion: ForskningPoster

  8. Bevægelse og idrætsaktiviteter i pædagogisk praksis

    Wiegaard, L. 2015 Pædagogik: Introduktion til pædagogens grundfaglighed. Gravesen, D. T. (red.). 1 udg. Aarhus: Systime, 35 s. 11

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  9. Forældresamarbejde med fokus på elevernes læring

    Kofoed, U. dec. 2010 København: Akademisk Forlag. 157 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...