ForsideGennemse

English

Gennemse

Aktiviteter - 5

  1. Forbudt for børn? Arbejde med tidlig skrift i børnehave og skole

    Kristensen, I. S. (Arrangør)
    26 jan. 2012

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

  2. Evaluering af Højby projekt

    Marie Falkesgaard Slot (Oplægsholder)
    maj 2010 → …

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedSeminar

  3. Forbudt for børn? Arbejde med tidlig skrift i børnehave og skole

    Kristensen, I. S. (Oplægsholder)
    26 jan. 2012

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

  4. Fælles mål konference Dansk som andetsprog

    Østergaard, W. (Oplægsholder)
    18 apr. 2013

    Aktivitet: Foredrag eller oplæg

  5. Sprogvurdering af børn i treårsalderen, inden skolestart og i børnehaveklassen

    Kristensen, I. S. (Deltager)
    18 jan. 2011

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

Vis alle »

Konsulentydelser - 1

  1. Forskningens Døgn. Videnskab i børnehøjde

    Konsulentydelse: Projektgennemførelse

Vis alle »

Skriftlige produktioner - 22

  1. "Må jeg tegne et bogstav" - når børnehaveklassebørn skriver lige, hvad de vil

    Daugaard, L. M. & Ladegaard, U. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Laursen, H. P. (red.). Forlaget UCC, s. 31-36 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  2. "Arabisk er en båd, kinesisk er musik" - når børnehaveklassebørn udforsker tegn og skrift på tværs af sprog

    Daugaard, L. M. & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog : Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Laursen, H. P. (red.). Forlaget UCC, s. 37-42 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  3. "Vi skal prøve at bruge vores ankel" - børnehaveklassebørns forestillinger om at læse og skrive

    Daugaard, L. M., Lundqvist, U. & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 43-50 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  4. "Z som ztribra" - om bogstavkendskab ved slutningen af 0. klasse

    Daugaard, L. M. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 59-64 6 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  5. "En spændende verden åbner sig" - at få øje på børns erfaringer med skrift på tværs af sprog

    Daugaard, L. M. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 82-90 9 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  6. Billedsamtale med fokus på empati

    Brandt, K. M. 2003 Helle for - : nye veje til læsning. Jensen, I. T. & Andresen, J. (red.). Folkeskolens Musiklærerforening, s. 88-96

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  7. Udeskole - viden i virkeligheden

    Barfod, K. S. & Bendix, M. 2012 1 udg. danmark: Skoven i Skolen. 34 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  8. Samarbejde mellem pædagoger og lærere i indskolingen

    Kaspersen, L. S. 2001 I : VERA. 16, s. 70-74

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  9. SFO- og fritidspædagogik: - før, nu og i fremtiden

    Ankerstjerne, T. & Ankerstjerne, T. (red.) 2010 Dafolo. 184 s. (SFO)

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  10. It og læsning: Resultater fra et udviklingsprojekt om brugen af it i den tidlige læseundervisning

    Buch, B. & Sørensen, L. apr. 2008 I : Viden om læsning. 3, 20, s. 23 3 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

Vis alle »

Presse - 1

  1. Slip sprogene løs

    Lone Wulff

    01/05/15

    1 mediebidrag

    Presse/medie

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...