Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (3)
  • Projekter (6)
  • Publikationer (25)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Skriftsprogstilegnelse i overgangen mellem 0. klasse og 1. klasse

    Birkbak, Preben

    01/08/1031/12/11

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  2. 2006-2009: Opdagende skrivnings betydning for læseindlæringen

    Hannibal, Sara Stefansen, Vitger, Monique & Korsgaard, Klara Aalbæk

    01/08/0601/07/09

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  3. Den røde tråd – et samskabende projekt

    Månsson, Hans Bærent, Christensen, Dorrit, Gundersen, Janne & Mikkelsen, Peter

    01/08/1631/10/17

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  4. Tidlig Literacy - tidlig numeracy

    Hannibal, Sara Stefansen, Basse, Lena, Andersen, Michael Wahl, Kaas, Thomas, Freil, Ole, Anker, Mette & Reusch, Charlotte

    01/01/1631/12/18

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  5. Udsatte børns institutionelle overgange

    Larsen, Jens Peter & Grundahl, Trine Holck

    01/01/0831/12/10

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  6. Det professionelle samarbejde om børns sprog i overgangen fra børnehave til skole

    Kristensen, Irene Salling & Wiwe, Annika

    01/08/1031/12/11

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  7. Vis flere projekter og filtre
  1. SFO under forandring: Pædagogisk arbejde i skolen efter reformen

    Andersen, Kirsten Vagn, 2016

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionVisuelle produkterFormidling

  2. Rumlerejsen: Rumlerejsen

    Marquard, Lotte Nørgaard, 2007

    Publikation: AndetFormidling

  3. Billedbøger i den tidlige engelskundervisning: en vej til at arbejde med tidlig literacy og læringsmål i engelsk

    Jacobsen, Susanne Karen & Søgaard, Karoline, 2017, Literacy og læringsmål i indskolingen. Friis, K. & Østergaard-Olsen, D. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 79-90 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  4. Natur/teknik for de små

    Trine, Hyllested, 2000, Vejle: Kroghs Forlag. 71 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

  5. Når pædagoger er i skolen

    Ankerstjerne, T., 2016, I : Skolestart. 46, 4

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  6. Læring for Fremtiden

    Hoffmeyer, A., Andersen, M. M., Greve, L. Z., Voigt, C. B., Olsen, M. D., Jørgensen, K. D. & Bilde, P. E., jul. 2015, Charlottenlund: Elsass Fonden. 28 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  7. Kanon: kanon for de mindste

    Eriksen, Dorthe Hartvig, 3 apr. 2003, I : Frie Skoler. 5 , s. 20-22 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  8. Brug af specialviden på det almenpædagogiske område

    Schwartz, Ida, 2015

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medierFormidling

  9. Pædagogisk arbejde med børns fællesskaber i overgangen fra børnehave til skole

    Schwartz, Ida & Reynisdóttir, S., 2015, Kvalitet i dagtilbud: Grundbog til dagtilbudspædagogik . Kornerup, I. & Næsby, T. (red.). Dafolo, s. 194-211 16 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. Intersektionalitet - børns forskellige vilkår og læringsudbytte

    Jacobsen, Caroline, 1 apr. 2015, De første år i skolen - efter reformen. Billesøe og Baltzer, s. 54-68 15 s. 5

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  11. Vis flere publikationer og filtre