Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Projekter (6)
  • Publikationer (22)
  • Profiler (4)
  1. Udsatte børns institutionelle overgange

    Larsen, Jens Peter & Grundahl, Trine Holck

    01/01/0831/12/10

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  2. Skriftsprogstilegnelse i overgangen mellem 0. klasse og 1. klasse

    Birkbak, Preben

    01/08/1031/12/11

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  3. Tidlig Literacy - tidlig numeracy

    Hannibal, Sara Stefansen, Basse, Lena, Andersen, Michael Wahl, Kaas, Thomas, Freil, Ole, Anker, Mette & Reusch, Charlotte

    01/01/1631/12/18

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  4. Den røde tråd – et samskabende projekt

    Månsson, Hans Bærent, Christensen, Dorrit, Gundersen, Janne & Mikkelsen, Peter

    01/08/1631/10/17

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  5. 2006-2009: Opdagende skrivnings betydning for læseindlæringen

    Hannibal, Sara Stefansen, Vitger, Monique & Korsgaard, Klara Aalbæk

    01/08/0601/07/09

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  6. Vis flere resultater
  1. 2. klasse som meteorologer. Interaktion med vejrtekster

    Daugaard, Line Møller 2013 Literacy og sproglig diversitet. Laursen, H. P. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 155-179 25 s.

    Publikation: UndervisningBidrag til bog/antologi

  2. Intersektionalitet - børns forskellige vilkår og læringsudbytte

    Jacobsen, Caroline 1 apr. 2015 De første år i skolen - efter reformen. Billesøe og Baltzer, s. 54-68 15 s. 5

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  3. "Vi skal prøve at bruge vores ankel" - børnehaveklassebørns forestillinger om at læse og skrive

    Daugaard, Line Møller, Lundqvist, U. & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog: Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Forlaget UCC, s. 43-50 8 s.

    Publikation: ForskningBidrag til bog/antologi

  4. Billedsamtale med fokus på empati

    Brandt, K. M. 2003 Helle for - : nye veje til læsning. Jensen, I. T. & Andresen, J. (red.). Folkeskolens Musiklærerforening, s. 88-96

    Publikation: ForskningBidrag til bog/antologi

  5. Kanon: kanon for de mindste

    Eriksen, Dorthe Hartvig 3 apr. 2003 I : Frie Skoler. 5 , s. 20-22 3 s.

    Publikation: FormidlingTidsskriftsartikel

  6. "Arabisk er en båd, kinesisk er musik" - når børnehaveklassebørn udforsker tegn og skrift på tværs af sprog

    Daugaard, Line Møller & Østergaard, W. 2010 Tegn på sprog : Skrift og betydning i flersprogede klasserum. Laursen, H. P. (red.). Forlaget UCC, s. 37-42 6 s.

    Publikation: ForskningBidrag til bog/antologi

  7. Brug af specialviden på det almenpædagogiske område

    Schwartz, Ida 2015

    Publikation: FormidlingIndlæg i netbaserede medier

  8. Pædagogisk arbejde med børns fællesskaber i overgangen fra børnehave til skole

    Schwartz, Ida & Reynisdóttir, S. 2015 Kvalitet i dagtilbud: Grundbog til dagtilbudspædagogik . Kornerup, I. & Næsby, T. (red.). Dafolo, s. 194-211 16 s. (Den professionelle pædagog)

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  9. Natur/teknik for de små

    Hyllested, T. E. 2000 Vejle: Kroghs Forlag. 71 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  10. Vis flere resultater
  1. Vis flere resultater