Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (48)
  • Projekter (60)
  • Publikationer (72)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Video til manuel væv

    Ahler, Thomas, Knudsen, Hans Kromann & Kristensen, Michael Vaad

    01/01/1830/06/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Undervisningsvideoer til Reumatologiundervisning på Fysioterapeutuddannelsen

    Ahler, Thomas & Nygaard, Allan

    02/07/1821/11/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Fra Skrift til Tegn - Visuelle indlæringsmetoder for ordblinde i Danmark

    Jakob Borrits , Sabra, Jensen, Jane Lyngbye Hvid, Ottow, Mikkel , Utoft, Lena, Pedersen, Hanne & Andresen, Bent B.

    01/11/1731/12/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Innovation i praksis BIF - Medarbejderdreven innovation i praksis - 202315

    Helms, Niels Henrik, Sprogøe, Jonas, Lausten, Thomas, Bonde, Anne & Føns, Janne

    Uddannelses- og forskningsministeriet

    01/01/1430/11/14

    Projekter: ProjektForskning

  5. 6000 - Praksisnær Innovation

    Helms, Niels Henrik

    Uddannelses- og forskningsministeriet

    01/01/1530/11/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Rum der bevæger eleverne

    Svendsen, Jeanette Ringgaard & Høj, Bodil Borg

    praksisnær innovationsmidler

    01/05/1501/11/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Konstallationsdreven innovation (202324)

    Helms, Niels Henrik & Hansbøl, Mikala

    FIVU - Praksisnær Innovation

    01/01/1530/11/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  8. Vis flere projekter og filtre
  1. Invented spelling with feedback - Can a speech synthesis do the job?

    Engmose, Stine Fuglsang, 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  2. OS+ - opdagende skrivning med auditiv feedback

    Engmose, Stine Fuglsang & Jensen, Bent Saabye, 2014, I : Viden om Literacy nr. 16: Med strøm på. s. 38-40

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  3. (IT)-støttet børnestavning: studier af børnestavnings rolle i den tidlige skriftsproglige udvikling

    Engmose, Stine Fuglsang, 2019, [Kbh.]: Københavns Universitet, Det Humanistiske Fakultet. 243 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomPh.d. afhandlingForskningpeer review

  4. Det Tværprofesionelle uddannelseselement

    Alstrup, Malene Hangaard & Dybdahl, Frederikke, 16 maj 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

  5. Er der en lærer tilstede?: Kvalitet i virtuel undervisning og feedback på elevernes skriftlige arbejde på hf, hhx, htx og stx

    Georgsen, Marianne (red.), Nyvang, Tom & Torp, Kresten, 2007, Aalborg : e-Learning Lab, Department of Communication, Aalborg University.

    Publikation: AndetForskning

  6. Dialogisk procesfacilitering i et relationelt perspektiv

    Lang, Nanna Ruengkratok, 2018, Dialogisk procesfacilitering. Alrø, H., Billund, L. & Dahl, P. N. (red.). 1. udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 63-82 20 s. (Interpersonel kommunikation i organisationer; nr. 14).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  7. Innovativ undervisning eller lærerstyret klasseundervisning i engelsk?

    Lund, Karen & Rohde, Lilian, 2018, Innovativ undervisning med it i fagene: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 134-155 21 s. (Didaktiske studier; nr. 4)(Forskning i tre demonstrationsforsøg; nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. Hvordan udvikler engelsklærere innovativ engelskundervisning

    Rohde, Lilian & Lund, Karen, 2018, Innovativ undervisning med it i fagene: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 113-133 20 s. (Didaktiske studier; nr. 4)(Forskning i tre demonstrationsforsøg; nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Vis flere publikationer og filtre