Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (7)
  • Projekter (1)
  • Publikationer (7)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Videnskabsteori MOOC

    Hansbøl, Mikala, Erkmann, Malene, Munksgaard, Marianne Eilsø & Gundersen, Peter Bukovica

    01/09/1331/12/14

    Projekter: ForskningNational

  2. Vis flere projekter og filtre
  1. From in the Classroom, to Online.: Observations in an online nursing education.

    Lyngsø, Anita 2015

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstrakt

  2. Identifying e-pedagogical strategies and teacher and students positions

    Lyngsø, Anita & Borgnakke , K. jan. 2015 2 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstrakt

  3. Identifying e-pedagogical strategies and teacher and students positions

    Lyngsø, Anita & Borgnakke , K. 2015 15 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplæg

  4. MOOC deltagere: interaktioner og læringsmuligheder

    Hansbøl, M. 2016 (Accepteret/In press) Nye design for undervisning og uddannelse: MOOCs - massive open online courses. Nortvig, A-M. & Hestbech, A. M. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 87-100 14 s. (Undervisning og læring)

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  5. At Home with Students: Observing Online and Offline Contexts

    Lyngsø, Anita 2015 I : Seminar.net. 11, 1, s. 1-12

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  6. Interaktive webinarer: Interaktive webinarer

    Lars Mønsted, Nielsen 1 aug. 2013 VIA hjemmeside. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapport

  7. Vis flere publikationer og filtre