Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (8)
  • Projekter (1)
  • Publikationer (6)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Videnskabsteori MOOC

    Hansbøl, Mikala, Erkmann, Malene, Munksgaard, Marianne Eilsø & Gundersen, Peter Bukovica

    Den Europæiske Fond for Regionaludvikling

    01/09/1331/12/14

    Projekter: ProjektForskning

  2. Vis flere projekter og filtre
  1. From in the Classroom, to Online. Observations in an online nursing education.

    Lyngsø, Anita, 2015.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  2. Blended learning activities and online e-tivities in a mix: Observations on the pedagogical transition in an online nursing education

    Lyngsø, Anita, 2015. 4 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  3. Identifying e-pedagogical strategies and teacher and students positions

    Lyngsø, Anita & Borgnakke, K., 2015. 15 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  4. MOOC deltagere: interaktioner og læringsmuligheder

    Hansbøl, Mikala, 2016, Nye design for undervisning og uddannelse: MOOCs - massive open online courses. Nortvig, A-M. & Hestbech, A. M. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 87-100 14 s. (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  5. At Home with Students: Observing Online and Offline Contexts

    Lyngsø, Anita, 2015, I : Seminar.net. 11, 1, s. 1-12

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Interaktive webinarer: Interaktive webinarer

    Nielsen, L. M., 1 aug. 2013, VIA hjemmeside. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  7. Vis flere publikationer og filtre