Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (20)
  • Projekter (7)
  • Publikationer (57)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Piger og teknologiforståelse

    Pia, Frederiksen

    01/08/1931/01/20

    Projekter: ProjektForskning

  2. Mænd og kvinders indlæggelsesforløb i forbindelse med akut koronart syndrom

    Lorenzen, Vibeke & Larsen, Birte Hedegaard

    01/06/0701/06/15

    Projekter: ProjektForskning

  3. Pigers ophold på sikrede institutioner

    Henriksen, Ann-Karina Eske

    01/08/1401/08/18

    Projekter: ProjektForskning

  4. Inklusion af Mænd og Drenge gennem deltagerorienteret Uddannelsesudvikling i Sjællandske Udkantsområder (IMODUS)

    Thingstrup, Signe Hvid, Baagøe Nielsen, Steen, Andersen, Randi Nygård, Henrik, Hersom, Friche, Nanna, Larsen, Lene, Mogensen, Kevin, Brodersen, Marianne, Krab, Jimmy, Gynther, Karsten, Christensen, Ove, Christiansen, René Boyer & Christoffersen, Tenna

    01/11/1201/11/14

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. SMIL(e) - Skandinaviske Metoder for Innovativt Lærende (Europa)

    Linderoth, Ulla Hjøllund, Drejer, Karen, Wilhelmsen, Søren & Dam, Thomas

    02/08/1031/12/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Køn, seksualitet og mangfoldighed

    Hansen, Gitte Riis, Valente, Ana Lisa, Habekost, Ellen, Heidi Bech, Roesdahl, Carøe, Lene Busch, Rosenstjerne, Charlotte & Baagøe Nielsen, Steen

    03/02/1431/12/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Vis flere projekter og filtre
  1. Gender and Technology: How to Avoid Reproducing Gender Stereotypes in Technology Education in Primary and Secondary School?

    Pia, Frederiksen, 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  2. De 'vanskelige' drenge: Når dynamikker i skolens fællesskaber resulterer i stærke kønskonstruktioner og modstand mod skolens læringsdagsorden.

    Pia, Frederiksen, mar. 2019, I : Unge Paedagoger. 80, 1, s. 29-35 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  3. Uniform Matters: Body Possibilities of the Gendered Soldier

    Kirkegaard, Line, Just, Sine Nørholm & Muhr, Sara Louise, 2019, Diversity, Affect and Embodiment in Organizing. 1. udgave udg. Palgrave Macmillan, s. 113-138 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Engagerende og faglig sprogpædagogik for flersprogede drenge

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard & Hansen, Hanne Vandal, mar. 2019, I : Unge Paedagoger. 2019, 1, s. 74-81 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  5. Engagerende og faglig sprogpædagogik for flersprogede drenge

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard & Hansen, Hanne Vandal, 2019, I : Unge Paedagoger. 80, 1, s. 74-81 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Når en kønsneutral pædagogik ikke slår til

    Canger, Tekla, 2018, I : Pædagogisk psykologisk tidsskrift. 55, 6

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Kønsbevidst pædagogik – et anliggende for Læreruddannelsen? Pædagoguddannelse, læreruddannelse og det kønnede fravær

    Canger, Tekla, 2019, I : Unge pædagoger. 2019/1, Køn og pædagogik, s. 4-12 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Kønsbevidst pædagogik

    Canger, Tekla, apr. 2018, Aarhus Universitetsforlag. 68 s. (Pædagogisk Rækkevidde; nr. 8)

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

  9. Køn, seksualitet og mangfoldighed på pædagoguddannelsen - Anno 2018

    Jacob, Graack, aug. 2018, 3 s. www.pls.dk

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

  10. Institutionelle og faglige dimensioner af brobygning: mellem overskridelse og reproduktion af uddannelseshierakier i brobygningsarbejde

    Thingstrup, Signe Hvid & Henrik, Hersom, 2 maj 2018, Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og - forskning i praksis. København: Frydenlund Academic, s. 107-128 21 s. (Uddannelse og læring; bind 2018, nr. 1).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  11. Vis flere publikationer og filtre