ForsideGennemse

English

Gennemse

Ikke-skriftlige produktioner - 1

  1. Inkluderende klasseledelse: forskning og praksis

    / Molbæk, Mette

    Ikke-skriftlig produktion: AV / MultimedieproduktLevende billeder

Vis alle »

Skriftlige produktioner - 24

  1. Klasseledelse: Nye forståelser og handlemuligheder

    Løw, O. & Jensen, E. S. 2009 København: Akademisk Forlag. 224 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  2. Lærerens fortællinger om elever, pædagogisk analyse og ledelse af skoleklasser

    Løw, O. 2009 Klasseledelse: Nye forståelser og handlemuligheder. København: Akademisk Forlag, 17 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  3. Lærerens klasserumarbejde i systemisk perspektiv : 1. del: Klasseværelset som mentalt øko-system

    Løw, O. 1997 I : Unge Pædagoger. 1, s. 23-33 11 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  4. Lærerens klasserumsarbejde i systemisk perspektiv : 2. del: Løsningssamtaler i klasseværelset

    Løw, O. 1997 I : Unge Pædagoger. 2, s. 3-16 14 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  5. Klasseledelse som undervisning: en introduktion

    Svejgaard, K. L. 2010 Klasseledelse i erhvervsuddannelserne. Ager Hansen, J. & Lausch, B. (red.). Odense: PRAXIS, s. 9-23 15 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  6. Klasseledelse i et relationelt perspektiv

    Kristensen, R. & Andersen, P. (red.) 2006 Klasse- og læringsledelse. Andersen, P. (red.). København: Unge Pædagoger, 144 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  7. Lederstil i klasseværelset: innovation og professionalitet

    Harder, J. & Stensmo, C. 2009 København: Dafolo. 320 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBog

Vis alle »

Aktiviteter - 1

  1. Educación fisica, V Congreso Internacional, Barcelona 2010

    Eriksen, M. R. (Oplægsholder)
    feb. 2010

    Aktivitet: Deltager i eller arrangør af en begivenhedKonference

Vis alle »

Undervisning - 1

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...