Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (771)
  • Projekter (1267)
  • Publikationer (5127)
  • Organisationer (6)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Overgange mellem asylskole og folkeskole

    Ladegaard, Uffe & Høyrup, Ane Refshauge

    01/01/2031/12/21

    Projekter: ProjektForskning

  2. Plurilingual Education – Minority and Majority Students’ Language Awareness across Educational Levels

    Daugaard, Line Møller, Daryai-Hansen, Petra, Holmen, Anne , Steffensen, Tom, Drachmann, Natascha & Andersen, Line Krogager

    01/10/2001/10/23

    Projekter: ProjektForskning

  3. PraSK: Practices, Skills, and Knowledge

    Anders, Buch & Lindberg, Ylva

    01/05/20 → …

    Projekter: ProjektForskning

  4. Bogseriedesign: Danske Legender

    Birkvig, Henrik & Ulla, Risager

    15/05/2029/05/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Pædagogens legedeltagelse er afgørende for børn i udsatte positioner

    Gitte Bergstedt, Bork & Lea, Lund (red.), 15 jun. 2020, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

  2. At håndtere flertydighed under pres: elevskriveres tekstnormer og skriverselv ved folkeskolens afgangseksamen i skriftlig fremstilling

    Troelsen, Solveig, 5 jun. 2020, I : Nordic Journal of Literacy Research. 6, 1, s. 126-183 58 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  3. Det dilemmafyldte arbejde med inkludering - indhold og håndtering

    Jensen, Charlotte Riis & Molbæk, Mette, 2017, I : Specialpaedagogik. s. 118-131 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Lad ikke viden gå til spilde: Om samarbejdets muligheder og umuligheder

    Jensen, Charlotte Riis, Tofteng, Ditte Maria Børglum & Hedegaard Sørensen, Lotte, 2016, I : Specialpaedagogik. s. 39-50 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  5. Inkluderende klasseledelse: en samskabende proces mellem lærer og inklusionsvejleder

    Jensen, Charlotte Riis & Molbæk, Mette, 2016, Inklusionsvejlederen 1. Dafolo, s. 185-197 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. AKT-funktionen og pædagogens rolle i den inkluderende skole

    Jensen, Charlotte Riis & Ritchie, Tom, 2014, Pædagog i skole og fritid: Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen. Billesøe og Baltzer, s. 190 207 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. Anmodning om lektorbedømmelse, Katastrofe- og risikomanageruddannelsen, Maren M Egedorf

    Egedorf, Maren Marie, 30 aug. 2016, 44 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomLektorbedømmelsesmaterialerFormidling

  8. Developing, sharing and reusing learning designs – challenges and dilemmas

    Larsen, Verner & Lisbeth , Lunde Frederiksen, apr. 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  9. The time to change in education – way forward for social and emotional education

    Nielsen, Birgitte Lund, 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  10. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre