Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (781)
  • Projekter (1134)
  • Publikationer (4436)
  • Organisationer (4)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Metoder til at fremme refleksiv kompetence

    Stentoft, Mette, Bjerg, Lars, Helle, Tougaard & Bækgaard, Michael

    02/09/1901/03/21

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Evaluering og køn

    Gitte Sommer, Harrits

    01/01/1931/12/21

    Projekter: ProjektForskning

  3. Litteraturreview om transfer

    Pechmann, Philipp Wilhelm

    01/02/1931/07/19

    Projekter: ProjektForskning

  4. Rodacia II

    Møller-Jensen, Karen

    01/01/1831/12/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. A Good Start - Mwanzo Mzuri

    Møller-Jensen, Karen

    16/06/1817/09/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Vi lærer sprog plus

    Kristensen, Irene Salling

    01/01/1808/04/19

    Projekter: ProjektForskning

  7. Vis flere projekter og filtre
  1. Aesthetically Sensitive Pathways to Knowledge in and through Action Research in Danish Kindergartens

    Blomgren, Henriette, 2019, (Afsendt) I : Educational Action Research. 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Selection criteria for students in a Danish mathematics talnet program

    Errebo-Hansen, Dorthe & Jóelsdóttir, Lóa Björk, 22 aug. 2019, s. 185 - 190. 6 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Instructional Coaches and the Dilemmas in Supporting Teachers’ Use of Learning Materials

    Albrechtsen, Thomas Rohde Skovdal & Kiær, Karina, 1 jun. 2019, (Accepteret/In press) s. 1-2. 2 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  4. Designing for Transfer as Situated Readiness

    Hachmann, Roland, 2019, (Accepteret/In press).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  5. I-læringsplatform - didaktiske muligheder og udfordringer

    Krøyer, Pia Rauff, 2015, Studieaktivitetsmodellen - erfaringer og refleksioner. Mølgaard, H. & Qvortrup, A. (red.). Aarhus: Systime, s. 86-98 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  6. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre