Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (755)
  • Projekter (1170)
  • Publikationer (4654)
  • Organisationer (4)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Kvalitet i dagtilbud, version 2

    Næsby, Torben

    01/01/2031/12/20

    Projekter: ProjektForskning

  2. Enhancing Competences of Sustainable Waste Management in Russian and Kazakh HEIs

    Lise, Agerbæk & Houmøller, Ellen

    01/10/1701/10/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Europortfolio

    Lise, Agerbæk

    01/01/1331/12/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. TEKNOLOGIFORSTÅELSE I FOLKESKOLEN

    Hachmann, Roland

    01/01/1901/11/22

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Communities of Learning in School: Seen from the Perspectives of Students

    Schwartz, Ida, 2019, (Afsendt) I : International Journal of Inclusive Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. God undervisning bryder koden i de naturvidenskabelig fag

    Kirkegaard, Preben Olund, 14 okt. 2019, 2 s. https://www.linkedin.com/pulse/god-undervisning-bryder-koden-i-de-naturvidenskabelig-kirkegaard/?trackingId=Gwx9SfcRsRNqhDxEPa%2FyDw%3D%3D

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medierFormidling

  3. Kompetencer i samfundsfag: En undersøgelse af elevers verbalsproglige og multimodale samfundsfaglige kompetencer i 8 klasse i folkeskolen

    Christensen, Anders Stig, 2019, Ung forskning: Gymnasiepædagogik særnummer 113/2019. Abrahamsen, M. & Engberg-Pedersen, A. (red.). Institut for Kulturvidenskaber, Syddansk Universitet, s. 55-77 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Rationality and Emotionality in Social Science Education - a Challenge for a Democratic Education

    Christensen, Anders Stig, 2019, Gesellschaft im Wandel: Neue Aufgaben für die politische Bildung und ihre Didaktik. Kerstin, P. & Lotz, M. (red.). Wochenschau Verlag, s. 53-61 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Leg som mellemrumsaktivtet

    Christina Haandbæk, Schmidt, 2019, (Accepteret/In press) I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 4/2019

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Udgange på undersøgende matematik

    Hansen, Rune & Jensen, Mie Engelbert, 2019, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Didaktisk modellering som undersøgelseslogik

    Hansen, Rune & Højgaard, T., 2019, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Handlekompetence og pædagogisk kompetence i en refleksiv modernitet

    Elmose, Steffen, 2007, Institut for læring og filosofi, Aalborg Universitet: Aalborg Universitetsforlag. 319 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

  9. Vejledning – som en dialogisk og samskabende pædagogisk praksis

    Jensen, Charlotte Riis, 2019, (Accepteret/In press) I : Kognition & Paedagogik.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  10. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre