Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (4)
  • Publikationer (7)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Add Value: Kend din kunde

    Kobbelgaard, Cecilie Elisabeth, 2016

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionSpilFormidling

  2. More than a game: Football kicks off tourism in the case of SSC Napoli and the destination image of Naples among fans based in Denmark

    d'Ambrosio, Luigi, Cortsen, Kenneth Holm & Sasková, Z., 2017. 8 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. The paradoxical path towards the memorable guest experience: An investigation of the authentic guest experience at the Lake Avernus in Campi Flegrei

    d'Ambrosio, Luigi & Madsen, Jan Halberg, 2017. 12 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  4. The Economy of God and the Politics of the Devil

    Clausen, Lars, 30 nov. 2017, 22 s.

    Publikation: Working paperForskning

  5. The Experience as a difference to service and personal development

    Thomsen, Kaare Bjørn Frydensberg, 14 jan. 2016. 10 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  6. ZXY - udvikling af kommercielle potentialer og skabelse af merværdi til dansk fodbold

    Cortsen, Kenneth, apr. 2015

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  7. Survey of Visitors to Bornholm 1996

    Hartl, Ann & Rassing, C., 1997, Center for Regional og Turismeforskning. 44 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  8. Vis flere publikationer og filtre