Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (54)
  • Projekter (70)
  • Publikationer (139)
  • Organisationer (1)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Casearbejdets refleksive potentiale

    Bundgaard, Stine Bylin

    01/09/1931/08/20

    Projekter: ProjektForskning

  2. Casedidaktik

    Bundgaard, Stine Bylin

    01/08/1931/12/19

    Projekter: ProjektForskning

  3. Studierevision radiograf: Projekt revision af radiografuddannelsen

    Hansen, Susanne Hjorth & Møller, Louise

    17/10/1831/01/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Review af outdoorpædagogik

    Barfod, Karen Seierøe

    01/11/1215/10/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Uddannelsesforståelse

    Beck, Mette Holdsendorf

    01/01/1231/12/14

    Projekter: ProjektForskning

  6. SESiN 2006: Shared Year Exchange in Nursing 2006, Denmark and Victoria

    Vedsegaard, Helle & Wederkinck, Elisabeth

    Undervisningsministeriet

    02/08/0601/08/07

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Vis flere projekter og filtre
  1. Vidensformer og Refleksiv praksislæring

    Pia, Frederiksen, Bagger, Carl, Nørgaard, Lars & Sørensen, Ingrid Maria, maj 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

  2. Att undersöka möjligheter till ämnesdidaktisk progression

    Börjesson, Git, Johannsen, Bjørn Friis, Ståhl, Marie, Svensson, Maria & Åström, Maria, 2019, Vetenskaplighet i högre utbildning: Erfarenheter från lärarutbildning. Franck, O. (red.). Lund: Studentlitteratur, s. 157-178 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. The Flipped Learning model

    Holmboe, Peter & Hachmann, Roland, dec. 2015

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medierFormidling

  4. Hololens: Et eksperimenterende projekt, med Hololensen som teknologi

    Merethe, Hollen, Karina, Astrup & Heidemann-Lehmann, Sanne, 10 apr. 2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  5. Modstand mod innovationsundervisning

    Jensen, Camilla Gyldendahl, 2018, Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frederiksberg C.: Frydenlund Academic, s. 239-264 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  6. Professionsperspektiv på innovationsdidaktik

    Miller, Tanja & Pedersen, Anni Stavnskær, 2018, Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frederiksberg C.: Frydenlund Academic, s. 83-109 28 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  7. Begribe og gøre, innovation og entreprenørskab - indledende betragtninger

    Davidsen, Helle Munkholm, Sprogøe, Jonas & Boelsmand, Jens, 2018, Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frederiksberg C.: Frydenlund Academic, s. 7-23 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  8. Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv

    Sprogøe, Jonas (red.), Davidsen, Helle Munkholm (red.) & Boelsmand, Jens (red.), 2018, 1. udgave udg. Frederiksberg C.: Frydenlund Academic. 318 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerAntologiUndervisning

  9. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre