Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (293)
  • Projekter (452)
  • Publikationer (2529)
  • Organisationer (4)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Følgeforskning, Projekt karakterfri hverdag i Aarhus Kommune

    Gitte Sommer, Harrits, Hansen, Line Asp, Facondini, Simone Weng & Pedersen, Bent Sortkær

    01/01/1901/11/21

    Projekter: ProjektForskning

  2. Evaluering af Skolepuljen

    Gitte Sommer, Harrits

    01/09/1831/12/20

    Projekter: ProjektForskning

  3. A Good Start - Mwanzo Mzuri

    Møller-Jensen, Karen

    16/06/1817/09/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Vi lærer sprog plus

    Kristensen, Irene Salling

    01/01/1808/04/19

    Projekter: ProjektForskning

  5. LEARNFOOD: LEARNFOOD

    Ruge, Dorte

    27/05/1901/08/22

    Projekter: ProjektForskning

  6. Lyst til læsebånd i hele landet

    Vestergaard, Lisbeth, Romme Lund , Henriette & Brok, Lene Storgaard

    01/02/1901/10/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. GBL21: GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century

    Hanghøj, Thorkild, Brok, Lene Storgaard, Dissing Møller, Lise, Bundsgaard, Jeppe, Bremholm, Jesper & Kabel, Kristine

    01/10/1701/10/22

    Projekter: ProjektForskning

  8. Teknologiforståelse i folkeskolen

    Kiær, Karina

    01/01/2030/06/21

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  9. Vis flere projekter og filtre
  1. Tal og Antal: Om at tilskrive ontologi til matematiske udsagn

    Hertel-Storm, Peter Lütken, 1998, I : Refleks. 28, s. 25-38 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

  2. Selection criteria for students in a Danish mathematics talnet program

    Errebo-Hansen, Dorthe & Jóelsdóttir, Lóa Björk, 22 aug. 2019, s. 185 - 190. 6 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Kan man lære at spise en by, eller kan man lære en by at spise?

    Storgaard, Frank, Damsgaard, Camilla, Mikkelsen, B. E. & Kruhøffer, J., 2019, I : UCN PERSPEKTIV. 5, s. 34-43 10 s., 4.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  4. Universitariums anderledeshed styrker elevers naturfaglige interesse

    Jette Reuss, Schmidt, Jessen, T., Reedtz, M. S., Stork, N. S., Petersen, Niels Anders Illemann & Elmose, Steffen, 2019, I : UCN PERSPEKTIV. 5, s. 20-33 14 s., 3.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  5. Studerende som deltagere i forsknings- og udviklingsarbejder

    Petersen, Niels Anders Illemann, 2019, I : UCN PERSPEKTIV. 5, s. 16-19 4 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  6. Universitarium og UCN

    Elmose, Steffen & Stork, N. S., 2019, I : UCN PERSPEKTIV. 5, s. 6-15 10 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  7. Forord: Universitarium

    Boelsmand, Jens, 2019, I : UCN PERSPEKTIV. 5, s. 4-5 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  8. Æstetiske processer i daginstitutionen - et aktionsforskningsinspireret projekt hvor pædagoger og kunstnere samarbejder

    Blomgren, Henriette, 4 apr. 2019, 183 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomPh.d. afhandlingForskningpeer review

  9. Viden der virker - en etnografisk undersøgelse af forbindelser mellem småbørnspædagogik og evidensbaseret metode

    Buus, Anne Mette, mar. 2019, Aarhus Universitet. 293 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomPh.d. afhandlingForskningpeer review

  10. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre