Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (24)
  • Projekter (10)
  • Publikationer (46)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Professional development in Applied Neuroscience & Brain Health

    Inma, Carpe

    31/01/1828/03/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. GODS: Guide til ordblindevenlig didaktik i skolen

    Olsen, Martin Hauerberg, Gandil, Trine, Bruun, Minna Nørgaard, Jandorf, Birgit Dilling & Thomsen, Inga Thorup

    01/08/1829/02/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. DDI - Den Digitale Institution

    Mikaelsen, Lars Christian & Abrahamsen, Peter

    06/08/1219/12/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Temadag om tosprogede

    Bæk, Peter & Vöge, Lasse

    01/09/0501/09/08

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Literacypædagogik på formel - En undersøgelse af SPELL, en programbaseret skriftsprogsintervention, set fra flere perspektiver

    Wiwe, Annika

    01/01/1431/12/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Pædagogers kompetenceudvikling ved videreuddannelse om sprogtilegnelse

    Månsson, Hans Bærent & Gudiksen, Birte

    01/01/0831/01/10

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Rum for dialog i børnehaven

    Laursen, Elisabeth Schjødt

    01/05/1418/12/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  8. Tidlig sprogindsats for større chancelighed for alle børn

    Månsson, Hans Bærent & Pelby, Maiken

    01/01/1431/12/20

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  9. I-pads i børnehaven

    Basse, Lena & Hestbech, Astrid Margrethe

    15/11/1415/07/16

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  10. Tegn på sprog i København

    Larsen, Maria Neumann, Engelbrecht, Maj & Wulff, Lone

    01/10/1401/06/15

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  11. Vis flere projekter og filtre
  1. Hvordan bruger børn sproget sammen?

    Slingerland, Rianne H., 2019, I : Børn og Unge. 50, 9, s. 47 1 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til nyhedsbrev, magasin el.lign.Formidling

  2. Sprogvurderingsresultater anvendt i praksis. Et sprogligt etnografisk casestudie.

    Slingerland, Rianne H., 2017, I : CEPRA-striben. 22, s. 22-31

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  3. Byg bro mellem elevens hverdagssprog og fagsproget

    Olesen, Monica Irene Krarup & Sindberg, Annie Dammsbo, 5 jul. 2019

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

  4. READ - sammen om læsning

    Christensen, Mette Vedsgaard, Jacobsen, Tine Nørregaard, Andersen, Simon Calmar & Bang, Ellen Margrethe, apr. 2018, I : Læsepædagogen. 66. årgang, 2, s. 4-8 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  5. Engagerende og faglig sprogpædagogik for flersprogede drenge

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard & Hansen, Hanne Vandal, mar. 2019, I : Unge Paedagoger. 2019, 1, s. 74-81 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Visuel kultur og udvikling af faglighed, erkendelse og inklusion

    Skov, Kirsten, 17 apr. 2018, s. 64. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

  7. Engagerende og faglig sprogpædagogik for flersprogede drenge

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard & Hansen, Hanne Vandal, 2019, I : Unge Paedagoger. 80, 1, s. 74-81 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Den generte bog og fantasipillen

    Kusk, Hanne & Hegnhøj, Mette , 13 jun. 2018, I : Pædagogisk extrakt. 13, s. 13-15 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  9. Pædagoger på sprogvisit - Med øjet som kamera

    Charlotte Folkmann, Reusch & Rossen, Svend, 19 jun. 2018

    Publikation: Ikke-skriftlig produktionVisuelle produkterFormidling

  10. Vis flere publikationer og filtre